SushiPoint Almere
Markerkant 12 6-14
036 - 530 51 53
Karin
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg service
Vandaag keurig in de brievenbus een tegoedbon gekregen omdat de bestelling van 2 juni, de verjaardag van mij vriend, niet goed is gegaan. De bestelling was te laat bezorgd, later begreep ik (omdat ik ben gaan bellen) vanwege een lekke band, ben van jullie gewent dat jullie dan zelf even bellen. De bestelling die wij hadden gedaan was niet goed gelezen en hebben iets gekregen wat we niet graag eten en daarbij de verrassing voor mijn jarige vriend was hier door wel wat in het water gevallen. Dit is de tweede X dat het mis is gegaan met een verjaardagsmaal. De jongen aan de telefoon melde dat we het niet duidelijk hadden beschreven, maar we hebben het niet anders gedaan als anders. Dus meld het aub als we het in het vervolg anders moeten doen om teleurstelling te voorkomen. Klink wel als gezeur maar bedoel het niet vervelend wil graag dat het goed gaat 😉 Jullie hebben echt wel de lekkerste “Sushi “.
6/4/2020
Beste Karin, vervelend om te lezen dat niet alles helemaal naar wens was, zoals dat normaal hoort te zijn. Daarom hebben wij telefonisch contact gehad over het ongemak en dan ook een passende oplossing gevonden. Graag tot ziens, team Almere