SushiPoint Amersfoort
Utrechtseweg 46
033 - 462 42 41
Erwin
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Was al jaren klant en heb de laatste 4 maanden 10 bestellingen geplaatst. De kwaliteit gaat helaas achteruit. Regelmatig krijg ik een overdosis aan saus en loopt alles bij levering al uit de doos. De laatste keer ontbraken de garnituur, wasabi, gember, bakjes en eetstokjes. Daarnaast wordt bijna elke bestelling gemiddeld een uur later geleverd dan de tijd die bij het bestellen wordt aangeven. Van de 10 laatste bestellingen, waren er 9 te laat. Bij elke slechte ervaring heb ik gebeld om feedback te geven. Telefonisch voel ik mij niet serieus genomen. Elke keer wil de medewerker snel ophangen en wordt mij een tegoedbon van 10 euro beloofd die ik later per sms zal ontvangen. Van de 9 keer dat die is toegezegd, heb ik hem 2 keer ontvangen. Ik schrijf niet graag slechte reviews, maar had vandaag zin in sushi en merkte geen zin meer te hebben in een nieuwe negatieve ervaring bij Sushi Point.
2-8-2025
Beste Erwin,
Hartelijk dank voor je uitgebreide feedback en voor het feit dat je al jarenlang klant bij ons bent. We vinden het oprecht jammer om te horen dat je de afgelopen maanden zulke vervelende ervaringen hebt gehad – dat is absoluut niet de service en kwaliteit waar wij voor willen staan.
We hebben geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen, maar helaas kregen we je niet te pakken. We willen je dan ook vriendelijk vragen om contact op te nemen met onze vestiging in Amersfoort, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.
We nemen je opmerkingen over de kwaliteit, levertijd én de beloofde tegoedbonnen serieus en gaan intern bespreken hoe we dit structureel kunnen verbeteren. Jouw vertrouwen willen we graag terugwinnen, en dat begint bij goed contact en een goede oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team SushiPoint Amersfoort