SushiPoint Amersfoort
Utrechtseweg 46
033 - 462 42 41
Bianca
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Toen wij de bestelling kregen, bleek dat er een grote Magic sushi menu schotel ontbrak, terwijl we dit wel hadden besteld en betaald. We hebben vervolgens gebeld. Daarna 3 kwartier gewacht op de ontbrekende schotel. Toen we belden waar de schotel bleef, was de mevrouw aan de telefoon (Carina) zeer onvriendelijk. Ze vertelde ons dat het nu eenmaal erg druk was en het daarom langer duurde. Echter, wij zaten te wachten met gasten, op de ontbrekende schotel.
Verder was de tonijn niet vers. Hij was bruin. Mevrouw Carina vond dat erg jammer voor ons, maar daar bleef het bij.
Uiteindelijk is mijn zoon naar de winkel gegaan en kreeg te horen dat de bezorger eindelijk onderweg was. Op aandringen van mijn zoon, kreeg hij toen voor 20 Euro aan waardebonnen voor een volgende keer. Maar als hij daar niet zelf om had gevraagd, had hij ze niet eens gekregen.
Al met al een gemiste kans en een zeer slechte ervaring.
22-7-2020
Beste Bianca,
Bedankt dat u ons te woord wilde staan en voor de feedback die u ons hebt gegeven. Hiermee helpt u ons om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Wij zijn blij dat we het voor u hebben kunnen oplossen en zien uw volgende bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team SushiPoint Amersfoort