Maaike2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe kwaliteit was iets minder dan normaal: de rijst was nogal klonterig en de komkommer een beetje overrijp. Aan de andere kant was de bestelling er in record tempo, dat was super!2-12-2016
Paul5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOpmaak ziet er altijd mooi uit! Service is ook top. Ik ben allergisch voor avocado en de jongedame bood me een alternatief aan. 1-12-2016
Priscilla1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDuurde te lang en het eten was koud. Koude soja bonen waren super koud en keihard.. sushi was koud en niet vers beetje jammer 1-12-2016
Bloemig in Delft4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBloemig zit om de hoek bij jullie, ik belde om te informeren waar de bestelling bleef de bezorger was net onderweg dit heeft zeker nog tien tot vijftien minuten geduurd voordat de bestelling arriveerde. Hier word ik totaal niet blij van gezien ik een afspraak in Rotterdam had.
Inge de Bruin30-11-2016
Karin4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-11-2016
Desiree5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZiet er altijd keurig uit en smaakt super vers
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-11-2016
Tim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBeste zaak van delft!!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-11-2016
Ymke3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-11-2016
Nicolien3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEr was een gerechtje niet geleverd, dat werd binnen 10 minuten alsnog nabezorgd, dubbele portie met nog wat extra lekkers erbij, heel netjes, super!26-11-2016
Sietske4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePersoonlijk vond ik sommige sushi rolletjes wel erg dik belegd met rijst. Hierdoor viel de smaak van de vulling soms weg. De vulling was heerlijk!25-11-2016
Shaula 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWij bestellen 1 a 2 keer per maand. Normaal gesproken het menu van 29,50, deze keer een van 37,50. Deze vonden we niet zo lekker, enkel de pittige sushi die ook in het andere menu zit was lekker. En de sashimi (waar er overigens 1 van miste helaas). Het andere menu is beter. Wat we alleen echt jammer vinden is dat je bezorgkosten moet betalen. De menu's zijn al niet echt goedkoop. Verder wel goede service. 23-11-2016
Klaas1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSushi met rode peper is smerig, de rest was lekker. Ik had iets anders besteld als ik wist dat er pepers op sommige sushi zat.23-11-2016
Desiree4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceAlles top!! Heerlijke sushi en wat een schone zaak in delft! Echt een aanrader 👍🏻👍🏻21-11-2016
John3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er een er maar 3 in plaats van 4 gefrituurde garnalen zoals er op de site staat bij de bestelling zaten.21-11-2016
Jan Arie3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-11-2016
Dirk4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-11-2016
Reynaldo4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-11-2016
Maaijke4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-11-2016
Marlies4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-11-2016