Maaike3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was (voor het eerst sinds wij klant zijn) in de doos naar een kant geschoven waardoor de vis er af was en de rijst aan elkaar zat. Maar het smaakte prima!23-7-2016
Viktor4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe site werkt goed (al vind ik dat er wel meer product beschrijving bij kan) Je hebt makkelijk een bestelling geplaatst werkt allemaal lekker snel. En zelfs als het te druk is krijg je een melding en kan je niet bestellen. Ene kant vervelend andere kant je zit niet uren te wachten. Top Sushi. Mooi verpakt elke keer weer opnieuw! Lekkere Sushi, lekkere combinatie pakketen en losse producten. Ga zo door! 21-7-2016
Susan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet was weer top! De vorige keer was wat teleurstellend en had ik over gebeld. Dit keer alleen maar positief! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.17-7-2016
A.4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.17-7-2016
Ronald4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.17-7-2016
Evert4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.17-7-2016
Karin4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.17-7-2016
Michel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceBestel regelmatig bij sushipoint Delft .altijd een feestje als we bij sushipont besteld hebben. Altijd heerlijk !!! en onze dochter krijgt er ook geen genoeg van. Top top top !!!!! i love shushpoint 👍🏻16-7-2016
pamela2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHallo,
Normaliter ben ik erg tevreden over jullie eten en service. Nu viel het mij alleen erg tegen. Ik had een tuna advocado salad besteld. Op de website staat duidelijk dat het tonijn tartaar is. Dan verwacht ik ook een fijn gesneden stukje tartaar nu kreeg ik helaas het tegenovergestelde . Het waren grote hompen tonijn die ik zelf nog in kleine stukjes heb gesneden. 16-7-2016
lars5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-7-2016
Patrick3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-7-2016
Svenja4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-7-2016
Alexander4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas was deze keer de bestelling door de rit een erge chaos.
Meerendeel van de sushi waren kapot en uit elkaar gevallen.
De smaak was goed maar er waren er veel kapot gegaan.
Nog niet eerder meegemaakt, maar het was deze keer een chaos.
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-7-2016
Tiza4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er geen rekening wordt gehouden met mijn verzoek of anders iig dit verzoek wordt afgewezen.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-7-2016
Yasser3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-7-2016
Yasser3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-7-2016
F.J.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAls vanouds weer voortreffelijk.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-7-2016
Joella 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEven een tip; kijk het systeem even na m.b.t. het versturen van bevestiging mailtjes, want die ontving ik niet dus heb ik voor de zekerheid even gebeld met de vraag of de bestelling wel was doorgekomen :-) Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-7-2016
Angelique2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceNormaal altijd erg goed maar nu vond ik de temperatuur van de sushi aan de warme kant.8-7-2016
Ed3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceTas was gescheurd
Al het eten lag door elkaar
Er zaten 13 flesjes soja saus bij: geen idee waarom zoveel...7-7-2016