1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg servicede kwaliteit van de shushi loopt de laaste tijd erg terug vooral de kwaliteit van de rijst is slecht de rijst is klef en nat22-4-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk verse sushi, fatsoenlijke bezorging en 5 min vertraging werden keurig aangekondigd. Kortom prima; wij komen nog wel eens terug! 15-4-2016
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas helaas, tot nu toe altijd heerlijk, maar nu was de rijst mislukt bij Sushi Point Delft. Heel erg kleverig en klef en teveel rijst. Jammer dat dit de kwaliteitscontrole passeerde. Hopelijk volgende keer weer goed.14-4-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEr ontbrak een deel van de bestelling. Niet eerder meegemaakt.
Na telefonisch contact is dat op prettige manier snel verholpen!
Goede service, sympathieke bezorgers.13-4-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten werd na 65 min pas geleverd voor een dinsdagavond vind ik dat echt erg lang. Wel werden er excuus aangeboden wat ik netjes vind van de bezorger. 13-4-2016
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDoor de bank genomen tevreden over de kwaliteit van het eten. Deze laatste keer liet het wel een beetje te wensen over. De zeewier salade was gehalveerd vergeleken bij andere keren en de sashimi stukjes tonijn waren erg klein en van een slecht stuk met veel zeentjes. De lente uitjes over de sushi is niet vers. Graag weer aandacht voor de kwaliteit. Deze loopt achteruit.9-4-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe vertraagde levering is goed opgelost. De yakitori had bij 1 portie wat zeentjes en viel daardoor wat tegen. We hadden 2 porties edamame besteld. 1 portie was warm, de andere portie was ijskoud. Die hebben we zelf verwarmd in de magnetron. Rest was goed.8-4-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-4-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-4-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-4-2016
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas was het deze keer veel minder dan we gewend zijn. De sashimi waren kleine stukjes, slecht gesneden en de tonijn had een taaie stuk. Het lleek of er van een laatste restje tonijn nog geprobeerd was een portie te maken.
De doos sushi lag door elkaar en sommige sushis waren uit elkaar gevallen.
Normaal zijn we erg tevreden met sushipoint, maar deze keer was het echt niet goed.2-4-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWeer prima sushi gegeten! En nog een attentie erbij voor 50e verjaardag. Bedankt sushipoint delft.31-3-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorger was een kwartier te vroeg dan de aangegeven tijd. Maar ik was nog niet thuis omdat ik de bezorgtijd bewust Had aangegeven. Super vriendelijke en beleefde bezorger. Bood zijn excuses aan30-3-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceRuim op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger. De sushi mooi verpakt en erg goed van smaak! De site zou meer de kwaliteit van het eren mogen uitstralen....29-3-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMijn man en ik zijn enorme sushi liefhebbers. We bestellen niet met regelmaat bij sushi point maar wij zouden het leuk vinden als de boxen iets vernieuwender kunnen zijn. Misschien een aanrader om meer variatie in boxen aan te bieden. Bijvoorbeeld per maand een maand knaller voor de sushi lovers. Dat zou ons aantrekken om vaker een box te bestellen 29-3-2016