2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service4x besteld. 3x zeer goede ervaring. 4e keer wat minder. Ik had online besteld en zou de bestelling om 18.30 afhalen. In vorige bezoeken was de bestelling altijd eerder klaar, dus deze keer was ik 10 minuten voor tijd bij Sushi Point. Op de bon stond dat mijn bestelling al om 18.00u klaarstond. Dat merkte ik ook aan het eten. Alles was op kamer temperatuur terwijl ik de groenten liever koud heb en de garnalen knapperig en warm. De rijst voelde bij een aantal sushi's oud aan (of minder vers dan ik normaal gewend ben). Het was niet slecht, maar ik heb veel beter gehad bij jullie20-7-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-7-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-7-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-7-2015
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze keer is de bestelling zwaar tegengevallen.
Sushi's lagen overhoop in de box en was niet vers.16-7-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceLekker gegeten, alleen jammer dat de sushi zo slap was dat het uit elkaar viel.. Moest een vork pakken!15-7-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEen account op de website zou wel heel praktisch zijn zodat je niet iedere keer alle gegevens hoeft in te tikken.13-7-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12-7-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12-7-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12-7-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceVaste klant bij sushipoint. Deze keer iets later geleverd (nauwelijks noemenswaardig) maar er zat een extra sashimi bij en excuses van de bezorger. Topservice en heerlijk gegeten!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12-7-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was heerlijk en snel bezorgd. Back button in mobiele browser maakt het mandje leeg, waardoor de gebruiker de bestelling opnieuw moet invoeren.11-7-2015
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceRegelmatig bij jullie besteld, maar gisteren viel het nogal tegen. Het leek wel of er met de doos gegooid was, alles zat op elkaar gepropt. Veel sushi viel uit elkaar bij het oppakken. Erg jammer. Hoop dat het een tijdelijk dipje is bij jullie.
mvg
P. Brijer8-7-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5-7-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceJammer genoeg is het recept van de zeewier salade onlangs aangepast. Sindsdien vind ik hem te scherp (pittig). De hoeveelheden zijn altijd helemaal goed en de sushi overheerlijk. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5-7-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk kan niet vertellen wat het was, maar de voorgaande keer was het toch een stuk betere kwaliteit/smaak.
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5-7-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWas er voor de gevraagde tijd, het eten was heerlijk.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.28-6-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWe hebben weer heerlijk gegeten gisteravond, prijs-kwaliteit blijft goed. Vooral doorgaan! ;-)Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.28-6-2015
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBezorging aan de late kant maar uitermate vriendelijk.
Sushi viel helaas erg snel uit elkaar en was aan de warme kant, niet lekker fris koud.
Wat minder dan gebruikelijk.27-6-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceNa mijn vorige bestelling op 14 juni had ik naar Sushipoint Delft het volgende bericht gestuurd:
Beste mensen van Sushipoint Delft,
Ik ben al enige tijd vaste klant en over het algemeen heel tevreden. Vandaag had ik weer zoals vaak o.a. Soft shell salmon besteld. Een van mijn favorieten, vanwege de combinatie met lente uitjes. Helaas was er deze keer in de 8 sushi's geen enkel lente uitje te vinden.. Jammer! Is het recept gewijzigd? Want op de website staat het namelijk nog wel als ingredi�nt genoemd bij dit gerecht..
Tot slot wilde ik nog melden dat de automatische email die je na een bestelling krijgt, zoals hieronder, niet naar de juiste plek linkt. Als je de link 'Bestelling beoordelen' volgt, kom ik gewoon op de homepage terecht. Het is niet duidelijk waar je de bestelling vervolgens kunt beoordelen.
Vandaar even per mail. Nog steeds grote fan van jullie sushi, maar deze keer dus even iets minder helaas.
Met vriendelijke groet,
Ida Bastiaansen
-------
Hierop heb ik toen helaas geen reactie ontvangen. Ik ben er toen maar vanuit gegaan dat de lente uitjes 'vergeten waren'. Vandaag bleken ze bij mijn bestelling echter weer te ontbreken: teleurstelling.
Het is geen patatje wat je bestelt en daar is de prijs ook niet naar.. Bij een gerecht zoals sushi met een verfijnde smaak mag je er mijns inziens ook vanuit gaan dat je het beloofde gerecht compleet krijgt.
Daarom toch nogmaals hierbij mijn opmerking.
Ik hoop dat ik deze keer wel een reactie mag verwachten.
Vriendelijke groet,
Ida Bastiaansen
ida@brotherflower.nl
25-6-2015