4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4/5/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4/5/2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi voor een prima prijs. Netjes en op tijd bezorgd.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4/5/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4/5/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten via de site besteld en ruim binnen de opgegeven tijd bezorgd, met een glimlach. De sushi was heerlijk. Het enige wat ik mis is iets meer warme gerechten op de site. Maar eigenlijk niets te klagen.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4/5/2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was weer fantastisch. We werden gebeld of het een kwartiertje eerder mocht en dat vonden we goed. Erg netjes dat ze bij een andere tijd meteen contact opnemen.4/4/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet heeft uitstekend gesmaakt, alleen jammer dat de sushi aan de doos vastplakte. Daardoor was het lastig om ze eruit te halen zonder dat ze kapot glngen. Met stokjes eten was daarom lastig. Ik twijfelde over twee of drie sterren voor het eten zelf, maar heb er drie gegeven omdat ik uit ervaring weet dat het bij jullie beter kan. Eigenlijk was het nu maar twee sterren dus volgende keer beter zou ik zeggen.4/3/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceik vind het jammer dat het menu is aangepast.
Vind die met advocado niets. Kan er voor bellen en dan passen ze het aan dat is weer heel klant vriendelijk maar kan dus niet met via de site bestellen4/1/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg servicegraag kleinere hoeveelheden per soort , veel te luxe verpakkings doosjes zonde van het geld , verder prima hoor !! 3/30/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/29/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/29/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicede bezorging was te laat, maar we werden vantevoren gebeld dat ze later zouden komen
dat was ok, alleen miste het hoofdgerecht, de sushi mix, toen het uiteindelijk kwam.
na terugbellen, kwam die 15 min later.
advies: laat iemand de bestelling checken voordat de koerier
vertrekt.3/28/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicehet eten was weer heerlijk.
een kanttekening was de tonijn tonijn,die was dit.keer wel heeel dun gesneden je.zag de rijst er.doorheen jammer 3/27/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/22/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/22/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/22/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/22/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was heerlijk en zeer goed. Vriendelijke mensen aan de telefoon en wat heel belangrijk is, het was lekker vers. wij zullen de volgende keer weer bij jullie bestellen. 3/20/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWederom heerlijk en dank voor de tractatie!
Mijn dochter werd ook door de bezorging gefeliciteerd-erg aardig3/16/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceLekkere sushi! 40 stuks menu is goed te doen ook qua variatie. Alleen zouden de sushi's beter gerold mogen worden. Ze vallen met regelmaat uitelkaar waardoor ze bijvoorbeeld in de soya uiteenvallen of bij t oppakken uiteenvallen voor dat ze gegeten worden. Dat is zonde en zou voor mij beter mogen. Vorige keer was dit ook al zo. 3/16/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/15/2015
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/15/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/15/2015