4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceAlle sushi was door elkaar geschoven. Erg jammer want de smaak was goed.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/11/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/11/2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet is mijn lievelingslocatie voor sushi. Ik bestel het als take away binnen Delft via website. De ingredienten zijn altijd uitstekend: heel vers en lekker. En ze zijn niet gulzig (eng - greedy) met ingredienten: altijd een goed stuk vis en groente binnen de rols.
De bezorging is altijd binnen een redelijke tijdstip (aangezien het versgemaakt moet woorden). Dus eigenlijk vrij snel.
Echt een aanrader.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/11/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/11/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/11/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSuper snel bezorgd, om 17:30 bestelling geplaatst om 18:05 de sushi op tafel!
Heerlijke sushi.... 1/10/2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSommige rolls zouden wel iets dunner mogen. Uit de rol voor de uramaki spicy tuna zouden makkelijk 10 stuks gemaakt kunnen worden ipv 8, voor uiteraard dezelfde prijs. Zou de smaak zelfs ten goede doen.
Verder weer heerlijk genoten van de sushi en absoluut voor herhaling vatbaar!
1/9/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/4/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/4/2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/4/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/4/2015
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe temaki California viel wat tegen. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/4/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/4/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWij bestellen regelmatig bij Sushipoint Delft. Zo ook voor oudejaarsdag. Dit keer was het echter huilen met de pet op. Ik had gevraagd of ze extra soja saus erbij wilden doen omdat wij veel gasten kregen voor vandaag.
We kregen echter een 2 tal dozen die vol gekwakt waren met de etenswaren, geen servetten, geen stokjes, geen sojasaus. Werkelijk te slecht voor woorden terwijl wij al lang vaste klant zijn.
Wij gaan toch maar eens kijken bij de concurrentie hoe die het doen, want de expansiedrift van Sushipoint maakt dat het zijn beste tijd heeft gehad...1/2/2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de bestelling een uur te laat bezorgd werd, maar ik begrijp het wel vanwege de drukte op oudejaarsavond. De coquilles zijn erg lekker, graag op het menu houden. Ook de mango gunkan graag houden.12/31/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceUitstekend genoten van jullie SushiDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/28/2014
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceNetjes op de hoogte gehouden van vertraging ivm met ongeluk van de bezorger en een portie sashimi voor het ongemak. Was niet nodig maar het is erg gewaardeerd.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/28/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas was het eten te laat bezorgd door verschillende ongelukken van koeriers. Wel zat er een extraatje voor het wachten bij de bestelling en excuses. Dat heb ik zeer gewaardeerd. Eten was compleet en voldoende. Sushi rijst hoort wat lauw te zijn maar met zo'n koud weer is dat natuurlijk niet mogelijk. We hebben heerlijk gegeten.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/28/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet was alleen iets aan koude kant, maar dat zal door 't weer zijn gekomen!
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/28/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGewoon altijd superlekker!! Ga zo door!!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/28/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/28/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceZeer overzichtelijke en snelle site om sushi te bestellen. Voor Tweede Kerstdag 2014 bestelling geplaatst. Bij aankomst stond alles al klaar. Super! Heerlijk gegeten met familie. Tot de volgende keer. Gr, Eric 12/27/2014