4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze keer was alles tot in de puntjes verzorgd. Sushi-point had een wat onrustige start maar nu is alles echt perfect.9/16/2014
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker, super snel, super veel. Top!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/14/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEten was heerlijk en prima op tijd. Zeker voor herhaling vatbaar!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/14/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/14/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/14/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/14/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceKwaliteit van sushi is goed maar was minder dan wat we gewend zijn van sushipoint; sushi was minder goed gerold en is omgevallen in de doos (tijdens vervoer?)9/12/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceLs, keurig telefoontje dat de levering 5 min vertraagd was doordat er niet te hard kon worden gereden ter voorkoming van beschadigingen aan de sushi's.
Chop sticks, fles soja saus en servetten mee geleverd, top!9/11/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceAls je voor 250 Euro sushi besteld, vindt ik het raar dat er 2,50 bezorgkosten wordt gerekend. Zou toch gewoon in de prijs moeten zitten.
Voor de rest eten en presentatie helemaal goed en lekker.
9/8/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/7/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/7/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDit keer sushi lovers menu gekozen. Erg lekkere sushi, alleen jammer dat de maki avocado er niet bij zat (maar gewoon de maki komkommer). 9/6/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/31/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling half uur eerder dan opgeven tijd in mail. Gekozen voor zsm maar julle gaven 19.54uur. Vervolgens al om half bezorgd. Zet dan niet een tijd in se mail. Je houd er ten slotte rekening mee.
Lekker gegeten verder.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/31/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/31/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceOm 17.28 besteld en als bezorgtijd zsm ingevuld. Je verwacht dat bestelling dan eerder is dan de 18.30 (vroegst te kiezen tijd). Vervolgens stond in mail verwachte bezorgtijd 18.25. Uiteindelijk rond 19.00 bezorgd. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/31/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij vallen buiten het bezorggebied, echter men was toch bereid om de bestelling even af te geven toen ik met de auto langskwam. Verder lekker gegeten. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/31/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg servicezoals aan telefoon besproken is de bestelling totaal mis gegaan. Was Niet klaar toen we kwamen afhalen omdat hij nog "in de kas" lag. Daarnaast geen soja saus bij gekregen (voor 123euro besteld).
plus de extra notitie voor 35 extra paar stokjes was niet nagekomen.
Echter achteraf met vriendelijke dame besproken dat de volgende levering gecompenseerd zal worden.
het eten was verder heerlijk8/29/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceik vond de bezorgtijd erg lang, 1,5 uur. Ik weet niet of ik dan een volgende keer weer zou bestellen, maar laten we er vanuit gaan dat dit eenmalig was. Ik heb heerlijk gegeten, dat wel!8/27/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorging was snel en de sushi was heerlijk.
Alleen jammer dat er bezorgkosten bijkomen.
Ook al bestel je voor ruim 30 euro doen je nog deze te betalenDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/24/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEcht prima sushi!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/24/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/24/2014