3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceOver het eten, de bezorging en de netheid van de bezorger heb ik niets aan te melden. Voor wat betreft de website zou het handig zijn als je een account zou kunnen aanmaken zodat ik bij herhaalbestellingen niet iedere keer al mijn gegevens opnieuw hoef in te voeren.3/3/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/2/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/2/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/2/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/2/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/2/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeel Delft aan de Sushi!!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/2/2014
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/2/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHad rekening gehouden met een uur bezorgtijd, maar binnen 20 minuten konden we al eten! Sushi zag verzorgd uit en smaakte heerlijk !Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3/2/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSushi is over het algemeen beter bij Umai, maar is niet slecht. Beetje droog af en toe. Wel jammer dat er geen andere gerechten te bestellen zijn; het zijn alleen sushi's, maki's en sashimi's. Over het algemeen; redelijk tot goed, maar kan beter. Bezorging was prima. Zeer vriendelijke bezorger en mooi op tijd.3/1/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceheerlijk gegeten
bezorging erg vroeg (half uur te vroeg) gaf gelukkig nu niet omdat we al thuis waren3/1/2014
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd super lekker , goed en vers!
Tip: Uramaki spicy salmon die is zo lekker
conclusie: verslavend3/1/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceGraag een leuke aanbieding voor de volgende bestelling ;-)
Maar een echt goed idee: sushi budget zodat zakelijke (overwerk) klanten op rekening en vast bedrag per persoon kunnen bestellen2/27/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNiet duidelijk uit website wat er bij sushi wordt geleverd. Nu extra wasabi, sojasaus en gember besteld maar zat er al voldoende bij. Dus onnodig veel geld uitgegeven.
Levering, sushi vergeten. Na telefoontje snel nageleverd.
Kindersushi: niet alles voorradig, werd gebeld en iets anders ervoor in plaats kunnen uitkiezen. Goede service.2/24/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/23/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg service3e bestelling bij Sushipoint. Voor het eerst was de bestelling bij bezorging niet compleet. Gebeld en correct en goed opgelost. Restant bestelling werd alsnog snel nageleverd.
We blijven tevreden klant!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/23/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/23/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOpeningstijden op website vermelden svp
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/23/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/23/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceVooruit besteld en de besteltijd op 17.00 gezet, precies op tijd bezorgd, prima sushi, lekker, vers en het ziet er goed verzorgd uit. Blij dat we nu ook sushi uit Delft kunnen bestellen in Delft!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/23/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/23/2014
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWij hebben meerdere keren besteld afgelopen weken en de kwaliteit van het eten was voorgaande keren vele malen beter.
- sushi viel uit elkaar
- dik gesneden (grote rollen)
- mindere kwaliteit
Voorgaande keren waren wij zeer tevreden over de kwaliteit. Jammer dat het deze keer een beetje tegen viel. 2/22/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGoede kwaliteit vis en nori. Netjes gepresenteerd. Beste sushi tot nu toe in Delft en hoop dat dit zo blijft!2/21/2014