Reviews


4 sterren na 9367 reviews
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk en genoeg sojasaus! 5-11-2019
Beste Marijn, Mooi om te horen dat u heeft genoten! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5-11-2019
Beste Maud, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5-11-2019
Beste Emmie, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was heerlijk bedankt SushiPoint 4-11-2019
Beste Richard, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
4-11-2019
Beste A, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3-11-2019
Beste Niels, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3-11-2019
Beste Fanny, Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3-11-2019
Beste Noortje, Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3-11-2019
Beste EHM, Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Helaas te lang gewacht op de bestelling Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3-11-2019
Beste Marjon, wat vervelend om te horen dat het bezorging niet binnen de gewenste levertijd viel. We hebben elkaar na levering van de bestelling gesproken en u een passende oplossing aangeboden. We zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2-11-2019
Beste Janneke, Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het lijkt alsof iemands teriyaki saus door mijn bestelling is gelekt, alles plakte, en de sashimi smaakte duidelijk naar teriyaki of iets dergelijks. De tas was helemaal kapot door het vocht en de doosjes met sushi waren aan elkaar geplakt. Ook was ik gewend dat de sojasaus en cups in een apart doosje zat, maar dit was los ik de tas gedaan. Ik weet niet of dit veranderd is, of dat dit ook fout was gegaan. Daarnaast moest ik me niet zo aanstellen volgens de bezorger toen ik opmerkte dat het anderhalf uur geduurd had, en dat ik een half uur eerder al gebeld had en toen te horen kreeg dat hij al onderweg was. Al met al ben ik dit niet gewend van Sushipoint..... 2-11-2019
Beste Maarten, wat vervelend om te horen dat de kwaliteit en service niet optimaal zijn wat u van ons mag verwachten. We hebben elkaar na de levering telefonisch gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Ook de betreffende bezorger is er op aangesproken. We zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Lekker gegeten alleen van de bestelling van Sashimi mix alleen de zalm ontvangen ! 1-11-2019
Beste M wat vervelend om te horen, dat de kwaliteit niet optimaal is wat u van ons mag verwachten. We hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas geen gehoor. Kunt u onze vestiging bellen op een tijdstip dat het u schikt? Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zojuist is mijn bestelling afgeleverd helaas zat er geen soya saus ontbrak de gember is uit gedroogd en de sushi viel uit elkaar en was warm Niet blij dus Liesbeth janssen 0621647506 31-10-2019
Beste maria wat vervelend om te horen, dat de kwaliteit niet optimaal is wat u van ons mag verwachten. We hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas geen gehoor. Kunt u onze vestiging bellen op een tijdstip dat het u schikt? Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
30-10-2019
Beste Brenda, Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Goede lekkere sushi, wel meer dan een uur levertijd en dat vonden wij best veel op een dinsdagavond. 29-10-2019
Beste Ilse, hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te horen dat het langer heeft geduurd dan u had verwacht. We zullen er in het vervolg extra goed op letten! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
28-10-2019
Beste Amy, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 27-10-2019
Beste Mimi, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 27-10-2019
Beste Angeline, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 27-10-2019
Beste Linda, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi en bezorging perfect Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 27-10-2019
Beste Karin, hartelijk dank voor uw mooie compliment! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer keurig verzorgd en lekker! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 27-10-2019
Beste Simone, hartelijk dank voor uw mooie compliment! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 27-10-2019
Beste Mira, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Eten was wel lekker maar alles lag door elkaar jammer. 26-10-2019
Beste Bertine, wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van uw sushi niet optimaal was wat u van ons mag verwachten. We hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
26-10-2019
Beste Janine, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Zo verrast met het 9 months menu! Gewoon sushi eten terwijl je zwanger bent. Heerlijk! Jammer dat het 40 min te laat bezorgd werd en daardoor de sojabonen erg koud waren. Jammer! Rest was goed van smaak. 25-10-2019
Beste Charlotte, bedankt voor je leuke compliment! Niemand kan 9 maanden zonder sushi natuurlijk dus daar denken we graag in mee. Wel vervelend om te horen dat bezorgtijd veel langer heeft geduurd dan u van ons mag verwachten. We hebben u geprobeerd te bellen maar helaas geen gehoor. Kunt u onze vestiging bellen op een tijdstip dat het u schikt? Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
25-10-2019
Beste Sandra, hartelijk dank voor uw beoordeling. We zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
We hadden te weinig sashimi zalm gekregen 25-10-2019
Beste Lieke, wat vervelend om te horen dat uw bestelling incompleet was. We hebben u geprobeerd te bellen, maar helaas geen gehoor. Kunt u onze vestiging bellen op een tijdstip dat het u schikt? Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
24-10-2019
Beste Gerrit, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
24-10-2019
Beste Wendy, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
22-10-2019
Beste Yoica, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Bestelling was incompleet, flamed salmon stond wel op de rekening maar zat er niet bij. 22-10-2019
Beste Niels, wat vervelend om te horen dat de bestelling incompleet was. We hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
We hadden geen wasabi erbij gekregen, anders 5 sterren. 22-10-2019
Beste Wendy, onze excuses voor het ongemak. We zullen er in het vervolg extra op letten. We zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-10-2019
Beste Jan, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-10-2019
Beste Marjon, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden we erg blij van. We zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Erg tevreden.....graag tot ziens! 21-10-2019
Beste Jan, bedankt voor uw mooie compliment! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 20-10-2019
Beste Jacqueline, hartelijk dank voor uw beoordeling. We zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zeer tevreden over de kwaliteit altijd netjes en lux geleverd in een doosje Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 20-10-2019
Beste Wendy, hartelijk dank voor uw prachtige compliment! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super lekkere nieuwe smaken! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 20-10-2019
Beste Yvonne, hartelijk dank voor uw prachtige compliment! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Gewoon heel lekker Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 20-10-2019
Beste Ferry, hartelijk dank voor uw prachtige compliment! Fijn om te horen dat u van onze sushi heeft genoten. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Beter aangeven dat je bij bezorgen alleen cash kunt betalen Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 20-10-2019
Beste Jack, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling en uw feedback! Hiermee helpt u ons om onze service nog verder te optimaliseren. We zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het is natuurlijk niet voor niets dat we hier regelmatig Sushi gaan halen. Ook dit keer was het weer helemaal top!! 19-10-2019
Beste Gré, wat fijn om te horen dat het dit keer ook weer heeft gesmaakt. Tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
19-10-2019
Beste Peter, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
alles was lekker alleen jammer dat de sushi met komkommer uit elkaar lag en 'n mengelmoes is geworden samen met de zalmpartjes... 19-10-2019
Beste Petro, hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te horen dat kwaliteit niet optimaal was wat u van ons mag verwachten. We zullen er in het vervolg extra goed op letten! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Weer heerlijk genoten van jullie sushi! Tot gauw 19-10-2019
Beste Arno, hartelijk dank voor uw prachtige compliment! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Helaas was het een ravage toen we de dozen openmaakte. De sushirolletjes waren deels uit elkaar gevallen waardoor het niet smakelijk uitziet. Jammer, een volgende keer hopen we dat de bezorger geen hobbelweg neemt. 19-10-2019
Beste Leonne, wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet was zoals u van ons mag verwachten. We zullen er in het vervolg extra goed op letten! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zoals altijd heerlijk gegeten 😁 nogmaals bedankt voor jullie extra sushi voor mijn dochter verjaardag, succes☺ 19-10-2019
Beste Fanie, wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
18-10-2019
Beste Rinske, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling was verkeerd, werd goed gemaakt maar jammer dat het een uur duurt 18-10-2019
Beste Renske, fijn dat we het voor u hebben op kunnen lossen. We zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
18-10-2019
Beste Niels, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
super lekker, dank 18-10-2019
Beste Elke, hartelijk dank voor uw mooie compliment! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
18-10-2019
Beste S, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
18-10-2019
Beste Cita, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
We zijn voor de 2e keer in korte tijd niet echt tevreden over de sushi, we zijn anders gewend! vorige keer waren er veel dunne sushi bij die uit elkaar vielen. Ook vanavond waren er verschillenden die uit elkaar vielen! Vooral de New York truffel. Erg onhandig eten! 17-10-2019
Beste Hidde, wat vervelend om te horen, dat de kwaliteit niet optimaal is wat u van ons mag verwachten. We hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas geen gehoor. Kunt u onze vestiging bellen op een tijdstip dat het u schikt? Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wat leuk was was dat er iets extra's bij zat omdst het langer duurde. Had niet gehoeven want het viel reuze mee. Maar op die manier laat je wel een heel fijn gevoel achter bij de klant en daar kunnen veel bedrijven van leren. ( niet perse door dingen weg te geven maar wel respect te tonen voor tijd van de klant). Top gegeten weer! 17-10-2019
Beste Denise, hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te horen dat het langer heeft geduurd dan u had verwacht. We zullen er in het vervolg extra goed op letten! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De mobiele website werkt niet altijd even goed. 16-10-2019
Beste Tope, hartelijk dank voor uw feedback! Hiermee helpt u ons om onze kwaliteit nog verder te verbeteren. We zullen er in het vervolg extra goed op letten. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
16-10-2019
Beste Janne, hartelijk dank voor uw beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling was op de website geplaatst met een aflevertijd. Ik moest best nog lang wachten. Bestelling was pas een kwartier later klaar. Waarvoor geef je dan een aflevertijd door?????? Sushi was erg lekker 16-10-2019
Beste Ger, hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te horen dat het langer heeft geduurd dan u had verwacht. We zullen er in het vervolg extra goed op letten! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
16-10-2019
Beste Jose, hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch
SushiPoint Den Bosch Onderwijsboulevard 144 073 - 203 40 30
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Ruim 2 uur moeten wachten op mijn bestelling. De eerste 2 belpogingen werd de telefoon opgenomen en de verbinding direct verbroken. Bij een derde poging werd ik te woord gestaan en excuus aangeboden. Vervolgens kregen we de sushi. Er lag minder rode peper en sla op dan normaal en ook zat er minder gember bij dan normaal. Kan gebeuren, niet goed, maar geen man over boord. Alleen dat er in een van de sushirollen krokante panko was gestopt in plaats van zalm, vind ik echt niet kunnen. Ik betaal 40 euro en dan had ik toch echt wat meer verwacht dan dit. Zeer teleurstellend. 15-10-2019
Beste Ankie, wat vervelend om te horen te horen dat de kwaliteit en de service niet optimaal zijn geweest wat u van ons mag verwachten. We hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken en u een passende oplossing aangeboden. we zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Den Bosch