SushiPoint Dordrecht
Voorstraat 298
078 – 203 40 44
Sabina
5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
We bestellen wel vaker bij jullie en het eten is 9 van de 10x lekker. Maar vaak, vooral de laatste tijd gaan er zo veel dingen bij jullie mis. Gisteren belden jullie met de mededeling dat onze bestelling nog niet was uitgeprint terwijl het op dat moment al bezorgd had moeten worden. Wij moesten dus lang wachten op ons eten (ALWEER!). Want de laatste keer moesten we ook lang wachten . We zouden een tegoedbon krijgen van €20,- (volgens Daniël) omdat ons warme eten ook al koud was geworden). We kregen een bon van €10,- thuisgestuurd (dit was de vorige keer). Gisteren het zeewier, er zat een gat in het bakje en het bakje was ook nog eens omgedraaid en slecht dicht gemaakt waardoor er een lekkage was (is ook al eerder voorgekomen, een aantal keren zelfs). Ik vroeg gisteren (toevallig was Daniël weer aan de telefoon) of jullie iets ter compensatie hadden, maar nee. Ik gaf jullie eigenlijk de kans nog om het goed te maken, want dit is zo erg onprofessioneel en absoluut niet leuk (vooral omdat het zo vaak al is voorgekomen), maar omdat hij 'nee' zei, was dit ook meteen de laatste bestelling die we bij jullie hebben gemaakt. Het is jammer, maar zo ga je gewoon niet om met je klanten.
1/23/2021
Beste Sabina, We hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar kregen geen gehoor. Zou u contact met ons willen opnemen zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing? Met vriendelijke groet, team Sushipoint Dordrecht