Lex5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/17/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Robbert E. 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceGepaneerde garnalen waren koud, de bestelling werd veel te laat bezorgd. Meer dan anderhalf uur gewacht. Jammer. Deze keer niet zoals ik van jullie gewend ben. Deze keer een tegenvaller.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/17/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Kim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/17/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
remco4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/17/2017
Sander3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSushi was erg goed evenals de service
Wel moet je in mijn ogen als je 5€ vraagt voor mini cheescakejes (uit de vriezer - was nog bevroren) met iets beters/verser(= jullie imago toch?) komen dan dit. Vond het wat negatief als ‘afsluiter’ dus dan beter gewoon niet op de kaart zetten.
Gr Sander
12/16/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Olof2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceNiet vers en weinig smaak. Echt een tegenvaller12/16/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Gösta5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNaar het betalen met ideal kom je terug op de sushipoint website. Helaas is dan geen confirmatie van je bestelling te zien. Dat is verwarrend.12/16/2017
Fay4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe verhouding tussen de vis en de groente is niet goed. Er zit erg weinig vis (bijvoorbeeld zalm) in de rol terwijl er erg veel groente, zoals komkommer, in de rol zit. Verder smaakt het allemaal goed. 12/15/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Judith1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZat n vreemde smaak aan en dat heb ik later ook echt geweten. Absoluut niet gewend van Sushipoint - vind ik normaal echt de nr 1 qua versheid en smaak12/14/2017
Maaike4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceBeste Sushipoint helaas ontbraken de stokjes en maar 1x sojasaus.
Uiteraard hebben we wel genoten.12/11/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Jean Pierre4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service12/11/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Laurie en Gideon4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/10/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Wouter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/10/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Els4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/10/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Tineke5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe hebben 1,5 uur op onze bestelling (bezorging) moeten wachten. Maar de kwaliteit maakte het weer goed!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/10/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Jolien5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/10/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Tom4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/10/2017
Marcel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging was niet compleet en daarom moest ik bellen en het werd alsnog bezorgd....Jammer.
Heel lekker verder....12/9/2017
Laura4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceLange levertijd van een uur
Levertijd wordt na het plaatsen van de bestelling niet gecommuniceerd.12/8/2017
Janneke4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas ging het bij ons mis met bezorging. 1 item, seaweed salade, was onderweg geopend, waardoor de hele bezorging doordrengd was met "sap". Na mijn telefoontje werd dit meteen opgelost. Jammer genoeg duurde het daardoor wel erg lang voor we konden eten. Maar de service was wel top! Ik zal de volgende keer gewoon weer bestellen. 12/6/2017
Cynthia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was weer heerlijk!12/6/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Olga5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging/ afhalen is prima service. Beoordeling voor deze service met prijs kan veranderen want de bezorgkosten moeten afhangen van de afstaand en de prijs van een minimaal bedrag van bestelling. 12/5/2017
Linda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceecht super dat we bij jullie buiten openingstijden konden bestellen.
Het was heerlijk en iedereen was enthousiast. Volgens mij heb je er aardig wat klanten bij12/5/2017
Rianne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/3/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Sabine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/3/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Wil3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet duurde 1.5 uur tot de bestelling er was en alles was koud 😣Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/3/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Elke2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceSushi was koud en niet versDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/3/2017
SushiPoint EindhovenAalsterweg 133A040 – 2111 466
Loes5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/3/2017