SushiPoint Eindhoven
Aalsterweg 133A
040 – 2111 466
Linda
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Onze bestelling zou er binnen 5 kwartier zijn maar na bijna 2 uur nog geen eten. Dan maar even bellen hoe lang het nog duurt. De vriendelijke dame aan de lijn geeft aan dit niet te kunnen zeggen omdat ze overvallen zijn door de drukte, kan gebeuren. Maar als ze dan haar manager belt om iets meer te kunnen zeggen wordt ze voor het karretje gespannen en zegt de manager: los het maar op. Resultaat: ik krijg letterlijk een huilend meisje aan de lijn. Volgens mij is de manager altijd verantwoordelijk voor dit soort zaken. Ik heb zo mijn eten maar als ik zo hoor hoe de manager van sushipoint met hun personeel omgaat, echt schandalig!! Laatste keer dat wij bij sushipoint Eindhoven bestellen! Die manager mag de ogen uit zijn kop schamen!
7/19/2022
Beste Linda, Bedankt voor uw review. Erg vervelend om te horen hoe uw bestelling is verlopen. We hadden destijds een storing waardoor we niet wisten dat bestellingen niet binnen kwamen. Zodra de storing verholpen was kwamen alle bestellingen tegelijk binnen, waardoor het onmogelijk was om alles op tijd weg te werken aangezien we alles vers rollen. Ook zaten hier bestellingen bij die bijvoorbeeld al meer dan een uur besteld hadden, waardoor de levertijd onmogelijk gehaald kon worden. Dit is onmacht en is iets wat wij niet in de hand hebben helaas. Mijn collega kon u daardoor geen nauwkeurige levertijd geven aangezien er nog meer dan 20 orders binnen waren. Ik heb haar dus aangegeven om aan te bieden om de bestelling te annuleren en geld terug te storten. Ik had via de telefoon van haar namelijk begrepen dat het echt onmogelijk was om een tijd door te geven, want dat zou alleen maar valse beloftes zijn. We zijn samen overeengekomen dat dit de beste oplossing was voor ons beide. Het is dus niet zoals u het heeft vermeld dat zij zich aan haar lot werd overgelaten. Begrijp dat het haar onnodig extra stress heeft opgeleverd omdat ze ondanks de vele bestellingen die ze nog moest wegwerken ook nog verder ging achterlopen doordat ze zeker 15 minuten aan de telefoon zat. Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Sai
Franchisenemer Sushipoint Eindhoven