Thekla4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.25-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Anne4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.25-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Tessa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.25-2-2018
Hester4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceToch nog een aandachtspunt: toen ik de bestelling kwam ophalen stonden de warme onderdelen al klaar voor inpakken terwijl er nog aan de koude onderdelen werd gewerkt. Hierdoor was ook het warme eten koud voordat we eraan konden beginnen. Niet fijn!24-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Priscilla5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker gegeten, de sashimi was beter dan de vorige keer 23-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Helen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles top en snel. Wel ontbraken de eetstokjes. 23-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Barbara5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSupersnel, lekker eenvoudig en prima eten ! Voor herhaling vatbaar !23-2-2018
ESTHER1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk ben veel beter gewend van sushipoint! Ruim 80 minuten gewacht en een koude hap gekregen. Weggegooid en ei gebakken. Bedroevend en nooit eerder meegemaakt21-2-2018
Hilke3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet duurde deze keer erg lang (1.5uur) en bestelling werd zonder stokjes en sojasaus geleverd. Na een telefoontje werd dit wel nagebracht.....alleen was de sushi toen al bijna op.21-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
daymon3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceI ordered at 19:43.... I had two calls saying that orders would not be processed..... I had to accept alternative meals... twice....?the food was finall delivered 21:15..... this can’t be.... really disappointing 20-2-2018
M.J.M.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Maartje5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe kwaliteit van de sushi was prima maar jammer genoeg zaten er maar 2 bakjes/soja/stokjes bijDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Mark4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceZe hadden het heel druk , helaas 1 gerecht vergeten in tas te stoppen. Daarna wel netjes afgehandeld Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Anne4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas kwam onze bestelling pas na ongeveer 75 min (terwijl zsm besteld) waardoor de yakatori en garnalen geheel koud waren. Twee keer nagebeld en als ik een derde keer zou bellen werd een tegoedbon beloofd!? (Niet mijn stijl om dat te doen, dus heb ik dat nagelaten.) Overigens was de rest van het eten van gebruikelijke goede kwaliteit, maar alles smaak toch anders wanneer je er voor je gevoel 30 min te lang op hebt gewacht. Helaas, voorlopig ff geen sushi denk ik. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Marieke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Ann4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er geen spaarsysteem bestaat.
En er is geen rekening gehouden met mijn opmerking.
Sushi was heerlijk en bezorging ook super!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Gemma5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben lekker gegeten. In eerste instantie haalden we een bestelling op met sesamzaadjes op de sushi terwijl we ivm allergie zonder hadden besteld. Toen we dit thuis zagen hebben we direct gebeld. De sushi zonder sesam werd toen binnen een uur thuis nabezorgd terwijl we buiten het bezorggebied wonen.
Netjes opgelost! 17-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
m5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de bezorging 1 uur en n kwartier heeft geduurd 17-2-2018
Karolina5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAsked to be extra punctual, and got what I wanted. Sushi was superb. 10/10 would order again. 16-2-2018
daniel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSushi was top alleen hadden wij de verkeerde bestelling meegekregen die ook nog 5 euro goedkoper was. Bij thuiskomst gebeld en goede service gekregen en de volgende keer bij een bestelling krijgen wij 10 euro korting.15-2-2018
Sylvia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNadat ik had gebelt omdat het best wel lang duurde (een uur), werd ik verrast met een cheque.........wel heel lief! En altijd lekker de sushi!14-2-2018
Daniël4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas ontbrak dit keer na alle goede bestelling een deel van de bestelling, waar ik pas thuis in Amsterdam achter kwam14-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Astrid5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNiets op aan te merken, we hebben weer heerlijk gegeten!14-2-2018
Mirjam5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk bestel al vanaf het begin dat jullie in haarlem gevestigd zijn regelmatig bij sushipoint en ben altijd heel tevreden. Ik ben echter bang dat er gisteren iets mis was met de kwaliteit van de vis want binnen korte tijd nadat ik gegeten had kreeg ik last van een flinke voedselvergiftiging. 14-2-2018
Hoiwah 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGoede service,ze waren wat vergeten en kwamen zo brengen.
Echt top12-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Jeroen2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk vond de “spicy tuna” matig tot slecht. Totaal niet spicey en vlakke smaak. Helaas. Groet, Jeroen Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Ellen 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Robert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk en inderdaad kakelvers en meteen na het maken geleverd, jullie doen het steeds beter!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-2-2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Rachel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceBoven een bepaald bedrag zou bezoegkosten gratis moeten zijn. Ik had vorige wek voor 230 euro sushi en moest 2,50 bezorgkosten betalen. Toch n beetje gek maar t eten is super! Ben vaste klantDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-2-2018