Simone4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMinpunt; deze keer zat er een vieze haar in. bluh7/28/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Lisanne4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceOm 17.50 besteld en 45 min later bezorgd, terwijl we 10 km restaurant wonen!
Sushi was heerlijk en voldoende soja, wasabi en gember.
Ook een leuke prijs door een mooie aanbieding op de site.
Kortom voor herhaling vatbaar!7/28/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Danielle5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDuurde iets langer deze keer maar wachten was de moeite waard. Was weer top 👍7/27/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
kitty1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg servicejammer dat de sushi die ik in twee smaken had bestel op elkaar leken en ik geen verschil proefde
dit keer helaas geen verrassende sushi7/25/2016
Robert4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/24/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Monique3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/24/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Tereza5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/24/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Hendrik1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWe bestellen wekelijks, iedere week is het altijd goed, deze keer beduidend minder, kwa kwaliteit van de sushi, presentatie en we hadden het idee dat het niet vers was. Zijn we niet gewend. Volgende keer hopelijk weer als vanouds..Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/24/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Denia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/24/2016
Annemarie4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was weer heerlijk. Klein minpuntje: wat veel harde stukken komkommer, we hebben liever wat meer avocado.
7/21/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Bobby5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEcht lekkere sushi, iets duurder maar dat is het zeker waard. 7/20/2016
Tabitha4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWeer eens lekker Sushi besteld, Alles was weer netjes verzorgd.
Keurig rekening met allergie gehouden.
Blijf zo doorgaan top allemaal.7/18/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Gokay5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Berend3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
joris4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Diederik4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Diederik4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Diederik4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Erik4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
elise4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicewas weer heerlijk en vers. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
kristina5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Jenny4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Remo4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/17/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Marieke2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas was de tonijn van de uramaki spicy tuna erg draderig. We hebben helaas een groot stuk tonijn niet kunnen eten hierdoor. De rest van de bestelling was goed. 7/16/2016
Lois1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHoi, We hebben net gebeld om door te geven dat we helaas niet tevreden zijn over de bestelling dit keer. We hebben regelmatig bij jullie besteld maar zijn nu ontevreden over de bereiding van de sushi. Zo zijn de rollen een stuk kleiner dan normaal en lijkt de sashimi wel gehalveerd. Dit vinden we erg jammer omdat we graag bij jullie bestellen. De vriendelijk medewerkerster gaf aan dat wij als tegemoetkoming €10.- korting zouden ontvangen. Nu krijgen we echter deze mail. Hoort dat erbij?
Vriendelijke groet
Lois Welteveden 7/11/2016
Paul4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeer heerlijke Sushi en Sashimi gegeten. Iedere keer weer helemaal top. Ik zou alleen, bij een bestelling boven een bepaald bedrag (b.v. boven de 50 euro), de bezorgkosten laten vervallen, maar dat is een miniem kritiekpuntje. 7/11/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
ka4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/10/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Pauline4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/10/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Gokay4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/10/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Eline4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/10/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Marisa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/10/2016
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Manon4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7/10/2016
Naomi5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEnige nadeel is dat bezorgen tot 21u kan op doordeweekse dagen. Eten is verrukkelijk! En geleverd op afgesproken tijdstip.7/9/2016