Reviews


4 sterren na 9947 reviews
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
3/22/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3/22/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
ik heb giter bij jullie een bestelling gedaan.ik was al aan het eten toen jullie belde met dat er een foute bestelling was geleverd.ik heb dus een allegiesche reactie gehad en de ncht in het ziekenhuis moeten doorbrengen.graag zou ik van jullie kant een flinke vergoeding willen de fout is bij jullie 3/22/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was de eerste maal dat we bij Sushi point bestelden maar dat gaat vaker gebeuren. 3/22/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
3/19/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
3/18/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
3/18/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3/18/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3/16/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
ben nooit teleurgesteld: altijd smakelijk en vers 3/16/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
De sushi was heel lekker. De verpakking was netjes, zag er keurig uit. De service was goed. De sushi was bovendien snel klaar. 3/15/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
3/15/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
3/14/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
De sushi heeft er weleens beter uitgezien. Beetje door elkaar gehusseld in de sushi box en er zaten een paar grote stukken tussen. De smaak was ok maar de presentatie onvoldoende. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Helaas was niet de gehele bestelling in een keer bezorgd, maar complimenten hoe Rick dit op nam en alsnog spoedig heeft geregeld. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Ik had het idee dat de sushi al een tijdje geleden gemaakt was. Daarnaast waren een aantal stuk, waarschijnlijk tijdens de bezorging gebeurd. Verder wel lekker en snel bezorgd. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/13/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
jammer dat er helemaal geen sojasaus bij zat...klein minpuntje 3/9/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3/9/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/6/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/6/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De tonijn en zalm sushi was heel goed. De overige sushi was allemaal erg gemiddeld. Er zat mayonaise? in de rolletjes zalm wat de smaak van de zalm in mijn mening wegnam. De gefrituurde garnalen waren erg slap maar de rijst eromheen was weer erg vettig gefrituurd. De helft had de oranje visseneitjes eromheen en derest had geen eitjes maar was gewoon rijst en erg vettig. ik had meer smaak daarvan verwacht aangezien dat bij andere restaurants mijn favoriete keuze is. Het eten was wel vers wat goed was. De smaken waren overal ok. De bezorging was wel erg snel wat super fijn was. En erg beleefd. Super service, eten was ok en een duidelijke website. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/6/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3/5/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bezorging duurde 55 minuten, dat is te lang. Maar eten was erg goed! 3/5/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
3/5/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling waarvan de presentatie erg fraai was, is bij uitzondering bezorgd aangezien ik helaas net buiten de gemeente Haarlem woon,t.w.in Bloemendaal.Het exacte bezorggebied heb ik op de website gemist. Hopelijk wordt het bezorggebied nog uitgebreid naar de direkte omgeving van Haarlem zodat ik een regelmatige klant kan blijven. 3/5/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Was perfect. 3/5/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Vorige week een klein puntje van kritiek. Werd meteen achteraan gebeld met de toezegging dat het bij de volgende bestelling 'goed' gemaakt zou worden. Was niet nodig geweest maar is wel tekenend voor de fantastische service. Top geregeld. Nog een pluim voor de nieuwe producten op de kaart. Stuk voor stuk geweldig vooral de tonijn salade 3/4/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
3/4/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
3/3/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3/3/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Zonder verwachtingen of ervaring hebben we de eerste de beste optie gekozen voor sushi in Haarlem. We hebben genoten! Er komt zeker een 2de keer :) 3/3/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
3/2/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3/2/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De sushi was erg lekker! Echt vers ook. Vooral de zalm viel op! 3/2/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
zou binnen uur komen maar eerst moeten bellen en toen kwam het eindelijk en we wonen om de hoek van de jan gijzenkade :( 3/1/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
vooral de kleine salade met tonijn en avocado is super lekker! Dank jullie wel. 3/1/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3/1/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De sushi was deze keer wat minder vers, voelde minder knapperig.. wat meer slof. Verder alles in orde en super snelle bezorging! 3/1/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3/1/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
De sushi was lekker. Netjes bezorgd in een doosje met alles er op en eraan, zoals gember en sojasaus. De bestelling duurde echter wel best lang. Ik had een 'zo snel mogelijke' bestelling (binnen 60 min) en het duurde zo'n 50-55 min. 2/26/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten. Helaas was het eten te vroeg. Bij de aantekeningen had ik gezegd niet eerder dan kwart over 7. Maar om 7 uur werd het afgeleverd. De bezorger bood aan om nog een rondje te rijden en dan terug te komen maar dat was de garnalen (warm) niet te goede gekomen. Verder stond bij de notities omdat ik anders alleen kon kiezen voor tijdblok half 8 kwart voor 8. 2/26/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Lekker, vers en value for money. Vlotte bezorging door vriendelijke man. Netjes verpakt 2/26/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was gewoon weer heerlijk! Wanneer openen jullie een restaurant waar we aan zo'n lopende band kunnen komen smikkelen? 2/26/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
2/26/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
bezorgen duurde even, maar de sushi is lekker. Beste bezorgsushi van Haarlem. Sushis zijn niet erg bijzonder maar wel zeer smaakvol. Keurig verpakt allemaal, zoals het hoort! 2/25/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Goed betaalbaar, prima kwaiteit, goed verzorgd en alles stond keurig klaar op de afgesproken tijd. Top! 2/25/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/23/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
2/23/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Het eten is normaal altijd super, alleen de sushi viel nu van alles uit elkaar. Echt zonde voor een bestelling van 40 euro.. 2/22/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
2/22/2016
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 2/21/2016