SushiPoint Harderwijk
Stationsplein 5-11
0341202050
William
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Op 14/02/2022 om 16:46 uur hebben we een Luxury menu besteld. Het betreft hier om bonnummer 54. De online bestelling verliep zoals gewoonlijk goed, maar bij het afhalen was het onverwachts een teleurstelling. Onze bestelling werd om +/- 18:05 via de webbased pagina afgemeld dat het klaar staat en de afgesproken tijdstip van afhalen is 18:15 uur. Op de afgesproken tijdstip bleek dat mijn bestelling is weggegeven aan een andere "bezorg" klant die uit Nunspeet komt. Ik vind het werkelijk schandalig dat mijn bestelling werd weggegeven en ik dan verder moet wachten tot mijn "nieuwe" bestelling voor me word klaargemaakt. Niet eens een excuses van sorry we hadden het niet mogen doen. Een keukenmedewerkster gaf de schuld aan de drukke Valentijnsdag dat mijn bestelling is VERTRAAGD.... Nou ik dacht bij mezelf, heb net van je voorbalie medewerker te horen gekregen dat mijn bestelling is weggegeven aan een ANDERE klant.....
Thuis aangekomen lagen de Luxury sushi menu in een veels te kleine box of de sushi werd afgeraffeld klaargemaakt, want alles lag tegen elkaar aangedrukt. Als je een sushi oppakte viel het uit elkaar, omdat alles aan elkaar "plakte".
Ik hoor graag jullie feedback over mijn beoordeling.
Mvg, William
2/14/2022
Beste William, laten wij voorop stellen dat wij zeker dankbaar zijn dat u een bestelling plaatst bij SushiPoint Harderwijk. Anderzijds kunnen wij ons niet vinden in uw manier van verwoorden van uw bestelling. Alle Luxury Menu's zijn hetzelfde van goede kwaliteit, aangezien wij weten dat u vaker een opmerking heeft over onze sushi. De box is extra gecheckt. Desalniettemin moeten wij genoodzaakt keuzes maken, aangezien wij gisteren 102 bestellingen hebben gemaakt en geleverd. Het is en blijft mensenwerk en hierdoor maak je in de tijd en drukte een keuze die er voor zorgde dat u 3 minuten moest wachten op uw Luxury Menu. Dat wij een compacte box gebruiken heeft er mee te maken dat anders de sushi gaat schuiven. Deze review hadden wij al zien aankomen, gezien uw manier van handelen in onze vestiging en horen dan ook graag wat u van ons verwacht. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk