SushiPoint Harderwijk
Stationsplein 5-11
0341202050
Juliane
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Wij hadden dit keer een rampzalige bediening!
De sushi kwam veel te laat zure komkommer was gewoon niet zuur smaakte alsof hij net gemaakt was.
Ook werden de yaki tori stokjes niet geleverd en de sushi zelf was zo verschillend in maat dat het er gewoon heel onprofessioneel uitzag!
Ik heb meerdere malen gebeld waarna wel 2 sushi werden nageleverd maar ipv yaki tori stokjes kregen we eetstokjes nageleverd.
Daarna weer gebeld en zeer onbeleefde man aan de telefoon.
Uiteindelijk zou het geld voor komkommer en yaki tori wel terug komen maar dat is nog steeds niet gebeurd!
Zeer slechte ervaring en zeer slecht NIET professioneel opgelost heeft onze dag en mening over sushi point behoorlijk verpest.
Ps waar blijft mijn geld.
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.
10/3/2021
Beste Juliane, er is contact geweest op de avond zelf met u. Waarbij er een miscommunicatie is geweest tussen u en de telefoniste. Wij hebben u het aanbod gedaan van nabezorgen en daar was u in eerste instantie van gediend. Helaas door de miscommunicatie is er verkeerd nageleverd, waardoor het helaas wederom fout is gegaan. Zoals u al zegt wordt het geld teruggestort, maar gebeurd dat via ons hoofdkantoor die werken op de werkdagen. Dus het is direct deze ochtend teruggestort op uw rekening. Verder was de vraag of het opgelost was aan de telefoon. Toen was er een terugkoppeling dat het akkoord was en u dit graag wilde uitspreken wat wij volkomen begrijpen. Toch zien wij dat het niet naar wens was, dus zouden wij u graag een sorrykaart aanbieden om servicegericht bezig te blijven. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk