Reviews


4 sterren na 8630 reviews
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
weer prima en heerlijk gegeten. 1/16/2021
Beste Arda, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/16/2021
Beste Ronneke, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/16/2021
Beste Kelly, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Echt zo ontzettend lekker gegeten deze week - het was super lekker en verssssser kan niet! 1/15/2021
Beste M., Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Het was zeker beter dan de vorige keer waar wij een tegoed bon voor hebben gekregen. Maar de rijst is nog steeds erg klef en niet wat we van jullie gewent zijn. De helft van de sushi was nog erg warm toen we de boxen openden dus misschien dat het daaraan ligt. 1/15/2021
Beste Diana, Bedankt voor uw review. Nogmaals onze excuses. Wij zullen hier beter op letten. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/15/2021
Beste Julliette, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De sushi is heerlijk, het duurt vaak echter wel erg lang voor het bezorgt wordt (warme items zijn niet altijd warm meer) Bij onze bestelling van vandaag ontbrak een gerecht. Deze zou zo snel mogenlijk na geleverd worden. We hebben ondertussen gegeten maar het ontbrekende gerecht is er 45 min later nog steeds niet. Minpunt want de gerechten zijn echt lekker. 1/15/2021
Beste Madelon, Bedankt voor uw review. vervelend dat de service niet was zoals u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u een passende oplossing aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u het beste uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was weer super. Kleindochter heeft heerlijk gegeten 1/15/2021
Beste Karin, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
1/15/2021
Beste Ingeborg, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/15/2021
Beste A, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekker sushi en sneller bezorgd dan verwacht. Helemaal top. 1/14/2021
Beste Chanel, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De mini poké bowl is écht heel mini. Naar mijn mening te hoge prijs voor het kleine bakje. Het sushipakket was prima, erg compleet met soja, gember, stokjes enz. Smaak van de sushi zelf wat flauw. Service was snel, prettig dat ik het kon ophalen (geheel Corona proof). Lekker avondje gehad! 1/14/2021
Beste Ciska, Bedankt voor uw review. Nogmaals onze excuses. Gelukkig hebben we het met u kunnen oplossen. Wij zullen hier in het vervolg extra op letten. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk 1/14/2021
Beste W, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/13/2021
Beste Seline, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Weer super goed eten bezorgen mooi op tijd 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 1/12/2021
Beste N, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was echt heerlijk! We hebben meerdere sushi's toko's geprobeerd maar we komen altijd terug naar Sushipoint. Dit zijn toch de beste sushis voor ons. 1/12/2021
Beste Annabel, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer heerlijk! 1/12/2021
Beste Rebecca, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
1/11/2021
Beste Jos, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te zien dat het naar wens was. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
We bestellen graag bij HHW. Vorige keer kwam het eten veel later maar dat hebben ze bij sushipoint netjes (persoonlijk) opgelost. Top, wij zijn blij met jullie! 1/11/2021
Beste Renee, Bedankt voor uw positieve beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Gewoonweg heerlijk 1/11/2021
Beste Annette, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Snel en super lekker 1/11/2021
Beste Dave, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
chopsticks en soja vergeten, moesten we helaas weer 50 minuten op wachten. sushi was heerlijk vers maar warm in de doos gedaan. daardoor konden de hapjes niet makkelijk van elkaar af en vielen ze als je ze pakte uit elkaar. iets minder proppen in de doosjes en wachten totdat het afgekoeld is zou al helpen. De smaak was prima! 1/11/2021
Beste Esther, Bedankt voor uw review. vervelend dat de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u een passende oplossing aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u het beste uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ja, zo ben ik het gewend van ze. Vorige keer wat pech gehad, maar meer dan goed gemaakt deze keer. Eten was weer ouderwets lekker en conform de aangeven tijd geleverd. Keep it up team! En graag weer tot de volgende keer! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/10/2021
Beste Bas, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Weer super genoten. En een klein extraatje voor het wachten. Zo megadruk en toch allemaal vrolijk en vriendelijk. Bewondering voor jullie 👍👍👍 Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/10/2021
Beste Marja, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling & complimenten. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Rijst van de nigiri was warm, waardoor de zalm aan het garen was. En het is echt heel laat bezorgd, ruim twee uur na bestelling. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/10/2021
Beste Sandra, Bedankt voor uw review. vervelend dat de service niet was zoals u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u een passende oplossing aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u het beste uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/10/2021
Beste Suzanne, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/10/2021
Beste Meike, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/10/2021
Beste Iris, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het duurde veels te lamg voordat het bezorgd werd en er zaten geen stokjes bij. Teleurstelling! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/10/2021
Beste Meriem, Bedankt voor uw review. vervelend dat de service niet was zoals u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u een passende oplossing aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u het beste uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ik had gekozen voor de 1 persoons surprise box, maar dacht dat de sushi zoals op de afbeelding was maar bleek dus niet zo. Viel me eerlijk gezegd echt tegen. Ik kreeg 3 van die temaki’s en nog wat rolletjes maar weinig variatie. Dat was jammer. Volgende keer dus niet meer voor surprise kiezen. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/10/2021
Beste Cyril, Bedankt voor uw review. In het surpise box hoort het volgende te zitten: Temaki tuna, maki zalm, maki komkommer, nigri zalm, nigiri tonijn, uramaki California en sashimi zalm. Dat komt niet overeen met uw beschrijven en volgens mij heeft u de verkeerde box ontvangen. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u een passende oplossing aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u het beste uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
1/9/2021
Beste Esther, Bedankt voor uw beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/9/2021
Beste Marcello, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De bestelling kwam een half uur te vroeg. Ik was blij dat ik al thuis was 1/9/2021
Beste Binja, Bedankt voor uw review en feedback. Hiermee helpt u ons om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Wij zullen hier in het vervolg beter op letten. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard.
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling arriveerde pas na 2 uur. 1/9/2021
Beste Walter, Bedankt voor uw review. vervelend dat de service niet was zoals u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u een passende oplossing aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u het beste uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer super lekker. En vriendelijk geholpen door de leuke dame , gr marcel 1/9/2021
Hartelijk dank voor uw mooie review Marcel! Altijd fijn om te zien dat het naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/9/2021
Beste Nicole, Bedankt voor uw beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was super lekker! 1/8/2021
Beste Demi, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/8/2021
Beste Brigit, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ze waren de saté vergeten te leveren nu hebben ze een extra porsie bij gedaan met nalevering super gedaan! 1/8/2021
Beste Michiel, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zoals altijd weer super. Heerlijke sushi. Vriendelijke bezorger en keurig optijd 1/8/2021
Beste Karin, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was weer heerlijk!! 1/8/2021
Beste M., Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Verrukkelijk!!! Zo heerlijk vers en wederom keurig op de gewenste tijd door een zeer vriendelijke bezorger gebracht. Perfect begin van het weekend ;)) 1/8/2021
Beste Mireille, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alles was goed en op tijd. Miste alleen stukje zalm op mijn sushi :( 1/7/2021
Beste An, Bedankt voor uw review en feedback. Hiermee helpt u ons om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Wij zullen hier in het vervolg beter op letten. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard.
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zoals altijd lekkerrr 1/7/2021
Beste Joop, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Ik heb specifiek gevraagd bij de opmerkingen het warme niet bij het koude in dezelfde tas te stoppen dat maakt de sushi lauw en dat is niet fijn eten. De soja bonen waren wit uitgeslagen en verschrompeld . Geen succes deze keer ! 1/7/2021
Beste Marcha, Bedankt voor uw review. vervelend dat de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u een passende oplossing aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u het beste uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/6/2021
Beste Daphne, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Helaas was voor de tweede opeenvolgende keer de bestelling niet compleet. Het eten is heerlijk, bestelling goed, maar dit moet beter. 1/6/2021
Beste Martin, wat vervelend te horen! Wij hebben elkaar gelukkig dezelfde dag nog gesproken en u een passende oplossing aan kunnen bieden. Fijn te horen dat de bestelling verder naar wens is geweest. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Voor het eerst een bijzondere, maar wel negatieve ervaring gehad. Door enorme drukte moesten we bijzonder lang wachten op ons eten. Op de kop af 3 uur!!!! Dit was niet alleen idioot lang, maar veel langer dan ingeschat bij de bestelling (toen 110min). In ons geval 3 dubbel jammer. De kinderen kregen nu niet tijdig hun eten en moesten we alsnog snel wat thuis zien te maken. Datzelfde gold ook voor onze gast. Hoe vervelend ook, kan dat gebeuren. Maar de drukte was ook zichtbaar in de bestelling. De sushi was minder dan normaal. Ook zaten er dit keer geen sojabakjes bij. Daarnaast ook maar 1 bakje wasabi (voor een bestelling van 5 personen). Het is dat we vorige bestellingen echt wel positieve ervaringen hebben gehad, anders zou het voor mij voldoende zijn om geen bestellingen meer te plaatsen. 1/6/2021
Beste Bas, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De bestelling van gisteren even een sterretje minder, slecht gerold en de rijst was een soort 'pasta" geworden. Normaal is het veel beter! 1/6/2021
Beste Alex, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Goed eten, maar slechte service! 1/5/2021
Beste Kelly, wat vervelend te horen! Wij hebben elkaar gelukkig dezelfde dag nog gesproken en u een passende oplossing aan kunnen bieden. Fijn te horen dat de bestelling verder naar wens is geweest. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/5/2021
Beste Joost, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
nette afhandeling keurig op tijd 1/5/2021
Beste Hella, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was prima! 1/4/2021
Beste Nicole, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1/4/2021
Beste Nelly, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/3/2021
Beste Jan, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De sushirijst was veel te plakkerig en dik. Elke hap was één dikke bonk rijst zonder smaak, heel jammer want normaal wel betere ervaringen. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/3/2021
Beste Isabel, Bedankt voor uw review. vervelend dat de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u een passende oplossing aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u het beste uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Rijst was veel te klef en te zoet. Was niet lekker en hebben de helft weggegooid. Kip van de yakatori was droog en taai. Zonde van het geld Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/3/2021
Beste Diana, Wij hebben uw mail zojuist beantwoord met een passende oplossing. Bedankt voor uw feedback en een fijne avond gewenst. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/3/2021
Beste Babs, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Keurig gebeld dat het wat later kwam, met excuus en de medeling dat we wat extra's zouden krijgen. Dat extraatje zat er dan weer niet bij. Jammer maar wel weer erg lekker Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/3/2021
Beste Vanessa, Bedankt voor uw review. vervelend dat de extra er niet bij zat. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u een passende oplossing aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u het beste uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1/3/2021
Beste emile, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard