Reviews


4 sterren na 8630 reviews
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Prima sushi, alleen zou ik een waardebon van 7,50 krijgen maar heb deze niet gekregen. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/18/2020
Beste Yvon, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/18/2020
Beste S, bedankt voor het achterlaten van de review. We hopen u snel terug te mogen zien! Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
De beoordelingsmail eerder binnen dan t eten... ruim 2 uur gewacht Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/18/2020
Beste Kim, dank u wel voor uw review. Helaas is het na een aantal pogingen niet gelukt u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
foutief bezorgde bestelling werd correct en goed hersteld Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/18/2020
Beste Ester, bedankt voor het achterlaten van de review. Natuurlijk gaan wij er voor zorgen dat dit niet meer voorkomt. We hopen u snel terug te mogen zien! Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
3 uur moeten wachten. Dit is wel heel erg lang. Zeker met kleine kinderen. De sushi was super 10/17/2020
Beste Karin, dank u wel voor uw review. Helaas is het na een aantal pogingen niet gelukt u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
10/17/2020
Beste Bart, bedankt voor het achterlaten van de review. We hopen u snel terug te mogen zien! Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Na 2,5 uur nog geen eten ontvangen!! 10/17/2020
Beste Malou, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten goed. Te lange wachttijd, om 16.30 uur besteld, zou max. 90 minuten duren (wat al erg lang is). Heeft uiteindelijk bijna 2 uur geduurd. 10/17/2020
Beste Myrthe, dank u wel voor uw review. Helaas is het na een aantal pogingen niet gelukt u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/17/2020
Beste Mark, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/17/2020
Beste Marcel, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
10/16/2020
Beste Madelon, bedankt voor het achterlaten van de review. We hopen u snel terug te mogen zien! Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wat een service. Jullie komen jullie afspraken na. Nogmaals.... Jullie doen het goed. En ik bestel absoluut weer. Complimenten voor het hele team 10/16/2020
Beste Martina, Wij zijn erg blij om dat te horen. We gaan ons best doen om dat zo te houden! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
10/15/2020
Beste Natascha, bedankt voor het achterlaten van de review. We hopen u snel terug te mogen zien! Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer top 10/15/2020
Beste Jos, Wij zijn erg blij om dat te horen. We gaan ons best doen om dat zo te houden! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/15/2020
Beste Una, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/14/2020
Beste Lotte, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten!!! 10/13/2020
Beste Britt, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/13/2020
Beste M, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Echt hele lekkere sushi 🍱 10/12/2020
Beste Arjan, Wij zijn erg blij om dat te horen. We gaan ons best doen om dat zo te houden! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Jammer dat de bestelling weer enorm uitliep. En dat we de kids pakketten geen kado in zat. 10/12/2020
Beste Marije, bedankt voor uw review. Onze excuses dat de bezorgtijd uitliep en dat er geen cadeautjes in de kidsbox zaten. Wij zullen vandaag de cadeautjes die in de kidsbox horen te zitten versturen per post. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekker gegeten en mooi op tijd! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Judith, Wij zijn erg blij om dat te horen. We gaan ons best doen om dat zo te houden! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Sanchia, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Rianna, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten! Echt heel lekker, de stokjes met vlees waren jummie! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Eva, Wij zijn erg blij om dat te horen. We gaan ons best doen om dat zo te houden! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Aardige bezorger! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Babs, Fijn om te lezen, we zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer top! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Jacqueline, Wij zijn erg blij om dat te horen. We gaan ons best doen om dat zo te houden! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ruime keuze, snelle service Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Yvonne, Wij zijn erg blij om dat te horen. We gaan ons best doen om dat zo te houden! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zoals gewoonlijk weer erg lekker Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Eugenie, Wij zijn erg blij om dat te horen. We gaan ons best doen om dat zo te houden! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Helaas vonden wij de sushi er deze keer minder verzorgd uit zien dan we gewend zijn. Waar advocado op te liggen lag het niet overal op en bij sommige lag het er naast. Ik bij die 2 waar de zalm op ligt was de zalm niet lekker en sowieso bij sommige sushi's minder zacht dan we gewend zijn. Het viel deze keer dus wel wat tegen Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Suzanne, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer heerlijk!! Online besteld en één van de door ons gekozen maki’s was niet meer voorhanden. Keurig gebeld door vriendelijke medewerkster. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Mireille! Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Helaas een langere levertijd dan gewend, en daardoor waarschijnlijk de sushi wat langer blijven staan. De Uramaki was niet meer een rol maar viel uit elkaar. En de Tamaki was niet meer lekker warm. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Michael, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Willy, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/11/2020
Beste Tanja, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zeer tevreden over de kwaliteit en de bezorging!! 10/10/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Wietske! Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten, top! 10/10/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Miranda! Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
hallo, het is erg opvallend dat sushi 1 portie was erg dun gesneden , erg kleine stukjes,Ze waren ook verschillend van dikte ,vulling was ook erg schraals. ik heb 7 soorten besteld ze waren ingepropt in 1 doos tot de helft was vol. We waren met 4 personen en hebben weinig van genoten . 10/10/2020
Beste Joanna, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/10/2020
Beste Ineke, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
We hadden eten besteld dat tussen 18.30-18.45 uur bezorgd zou worden. Echter, pas om 19.05 uur kwam de bezorger. Normaal werden we altijd netjes gebeld als het veel later werd. Verder waren de dozen beschadigd en de sushi rommelig. Ook ontbraken de kartonnen bakjes voor de saus. Gelukkig was het eten erg lekker, maar omdat het best kostbaar is, zou een bezorger wel netter moeten rijden. 10/9/2020
Beste Marloes, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zoals altijd, HEERLIJK! 10/9/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Samantha! Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
10/9/2020
Beste Pr, bedankt voor het achterlaten van de review. We hopen u snel terug te mogen zien! Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super, alleen iets later bezorgd dan bedoeling maar daar werden we over gebeld en gratis flesje drinken erbij... 10/7/2020
Beste Jenny, bedankt voor uw review. Onze excuses dat u zo lang heeft moeten wachten. Wij zullen hier in het vervolg beter op letten. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/7/2020
Beste Sandy, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Alles viel uit elkaar, dat was heel lastig eten en het werd ook een rommeltje 10/6/2020
Beste Judith, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
10/5/2020
Beste Wilco, bedankt voor het achterlaten van de review. We hopen u snel terug te mogen zien! Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Op tijd het eten klaar. Lekker vers Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/4/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Julia! Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/4/2020
Beste Jolanda, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/4/2020
Beste Evert, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/4/2020
Beste Lies, bedankt voor het achterlaten van de review. We hopen u snel terug te mogen zien! Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/4/2020
Beste Judith, bedankt voor het achterlaten van de review. We hopen u snel terug te mogen zien! Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Ik heb een bestelling geplaatst om 17:20 voor zsm, ondertussen is het 1930 en ik heb nog steeds niks.... Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/4/2020
Beste Judith, bedankt voor uw review. Onze excuses dat u zo lang heeft moeten wachten. Wij zullen hier in het vervolg beter op letten. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ze waren super snel! Mijn complimenten 10/3/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Moyra! Altijd fijn om te zien dat het naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De lekkerste sushi!!! 10/3/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Miranda! Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/3/2020
Beste Melanie, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was weer verrukkelijk, echt genoten! Super! 👍👍👋 10/3/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Ted! Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Mooi op tijd! Bij het brengen wellicht wel een hobbeltje gehad want deel was gekanteld en half eraf. Ik ga geen fooi meer aan deur afgeven en enkel digitaal als het goed is afgeleverd. Ik heb me gestoord aan bestelprocedure via website: na inloggen toch nog gebruikers gegevens moeten invullen terwijl afleveradres wel al was vooringevuld. Ik heb dit gezien voor zowel op mobiel als via laptop. Niet eerder gehad! Lijkt me dat hier beter op getest moet worden! 10/2/2020
Beste Rolf, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd een feestje om sushi van shusipoint te mogen eten. 10/1/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Martine! Altijd fijn om te zien dat het naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/1/2020
Beste Merel, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden we erg blij van! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten kwam wat door elkaar geschud aan. Dat wordt dus zeker geen fooi voor de bezorger hoewel die zeker vriendelijk was en de tas netjes voor de deur af heeft gezet. Kwaliteit van het eten was verder prima, alleen de tonijn niet. Er zaten harde, onverteerbare velletjes in het vlees. 9/29/2020
Beste Claudia, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer heerlijk 9/29/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Sharon! Altijd fijn om te zien dat het naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Hele lekkere sushi. Ik ben allergisch voor zalm en heb heerlijke andere sushi gekregen. Fijn dat dat kon! 9/29/2020
Hartelijk dank voor uw mooie review Monique! Altijd fijn om te zien dat het naar wens is geweest. Hopelijk tot snel. Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard