SushiPoint Hilversum
Noorderweg 70
035 - 647 888 9
Hans
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service
Jullie website is een drama!
Iedere keer opnieuw inloggen: waar is dat voor nodig?
Productenkeuze erg ingewikkeld.
Bij herhalen vorige bestelling (op zich een prettige optie) krijg ik telkens: product niet meer leverbaar terwijl als daarnaar ga zoeken (ook een crime trouwens) het wel leverbaar is.
Inwisselen spaarpunten kan ook wel een stuk simpeler.
Zo maar een greep uit de tekortkomingen; dan moet ik dus maar bellen en vragen of de korting door de boekhouding wordt verwerkt. Positief punt: deze afdeling werkt prima en enorm snel! Compliment!
De website kan wel een stevige update gebruiken vanuit de optiek van de klant
27-10-2025
Beste Hans, Bedankt voor uw uitgebreide feedback. We begrijpen heel goed dat het frustrerend is wanneer het bestellen via onze website niet soepel verloopt en we waarderen dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen. Uw opmerkingen over het inloggen, de productenkeuze, het herhalen van eerdere bestellingen en het inwisselen van spaarpunten nemen we serieus deze punten zijn inmiddels ook intern genoteerd. We zijn blij om te horen dat u onze service bij de vestiging als positief en snel ervaart, dank voor dat compliment! Tot die tijd mag u natuurlijk altijd telefonisch bestellen bij SushiPoint Hilversum; wij helpen u graag persoonlijk verder en zorgen ervoor dat eventuele kortingen of spaarpunten netjes worden verwerkt. Met vriendelijke groet,
Team SushiPoint Hilversum