SushiPoint Loosdrecht
Nootweg 1
035 – 20 33 111
Bas
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg service
Als marketeer is het verbeteren van de klantervaring mijn dagelijkse werk. Omdat jullie er naar vragen, wil ik graag 2 tips met jullie delen:
1. Als je weet dat er maar 1 klant een bestelling komt afhalen en de bestelling staat al klaar, maar je laat de klant een kwartier wachten, omdat een andere klant ervoor nogal besluiteloos is in het plaatsen van een volledige bestelling, vraag dan even aan die klant of je de andere klant mag helpen als die alleen een bestelling komt afhalen. Voor de bezorgers die in dezelfde tijd een bestelling kwamen ophalen in de keuken doe je dat tenslotte ook.
2. Als tip voor de website: de navigatie van het menu is opgedeeld in soorten sushi, wat handig is als je inspiratie nodig hebt voor het samenstellen van een bestelling. Maar als je al weet wat je wilt bestellen, dan is het onhandig als je al die navigatiemenu's door moet. Een extra optie voor een overzicht van alle sushi op één pagina is dan efficiënter.
Het eten was erg lekker!
4/11/2018
Beste Bas,
Bedankt voor uw handige tips! Wij zullen deze zeker meenemen. Helaas kan ik niet zien aan de desbetreffende klant of die van te voren heeft besteld of niet. Tip voor de klant: volgende keer vragen of uw bestelling klaar is dan wordt die gelijk gegeven. De tip over de internet site zal ik doorsturen naar de developers team, die zich met de SP website bezig houd. Wij proberen ons continu te verbeteren, dus we zijn heel erg blij met jou input!
Gelukkig was de sushi wel erg lekker, daar doen we het voor!
Met vriendelijke groet, Team SP Loosdrecht