Reviews


5 sterren na 8283 reviews
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Bestelling was behoorlijk door elkaar geschud, dit telefonisch gemeld en binnen no time een perfect afgeleverde kostenloze nieuwe bestelling ontvangen! Topservice & heerlijk gegeten!! 6-4-2019
Beste Peter, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Smaak weer zoals altijd prima. Wat tegenviel was deze keer dat de sushi bij het oppakken heel vaak uit elkaar brak, dit gebeurt anders zelden. 6-4-2019
Beste Wil, bedankt voor uw review! We hebben uw feedback doorgegeven en hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Perfect 5-4-2019
Beste Atie, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3-4-2019
Beste Riette, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3-4-2019
Beste Hanane, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Jammer dat de stokjes er niet bij worden geleverd... 3-4-2019
Beste Eric, bedankt voor uw review! We hebben uw feedback doorgegeven en hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Helaas voor de 2de maal garnalen schaal in mijn sushi. Verder ben ik dol op uw eten. Bestel regelmatig. Maar dit vind ik niet zo fijn. 2-4-2019
Beste Petra, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Perfect dank u 2-4-2019
Beste Marie, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1-4-2019
Beste Kelly, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1-4-2019
Beste A.l.e., bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1-4-2019
Beste Aidan, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Leuk extraatje die bloem bij de bestelling :) Was weer heerlijk. 1-4-2019
Beste Amy, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 31-3-2019
Beste Mandy, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 31-3-2019
Beste Michiel, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Helaas heel erg lang moeten wachten op onze bestelling. Meerdere keren gebeld. De bezorger had een verkeerd adres in gedachten. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 31-3-2019
Beste J., bedankt voor uw review! Inmiddels hebben we elkaar gesproken en u een passende oplossing geboden. We hopen u snel weer te zien bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 31-3-2019
Beste Brigitte, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Eén van de bestelde bijgerechten is niet geleverd. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 31-3-2019
Beste H, bedankt voor uw review! We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, echter zonder succes. Zou u ons kunnen contacten dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het eten is prima, maar ik heb nog nooit in een keer de goede bestelling thuisbezorgd gekregen Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 31-3-2019
Beste Esmeralda, bedankt voor uw review! Inmiddels hebben we elkaar gesproken en u een passende oplossing geboden. We hopen u snel weer te zien bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 31-3-2019
Beste Z, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
30-3-2019
Beste Elvira, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
30-3-2019
Beste Jaimy, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
29-3-2019
Beste F, bedankt voor uw review! We hebben uw feedback doorgegeven en hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
29-3-2019
Beste Cobie, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
29-3-2019
Beste Maurice, bedankt voor uw review! We hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Sushi erg lekker. Bezorging duurde erg lang. Bijna anderhalf uur moeten wachten op een woensdagavond. 28-3-2019
Beste Amanda, bedankt voor uw review! We hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekkere sushi, een schotel van 40 was voor ons eigenlijk net iets te weinig, maar dat mocht de pret niet drukken. 28-3-2019
Beste Cornee, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk 27-3-2019
Beste Nathalie, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
27-3-2019
Beste Sharona, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
27-3-2019
Beste Alexandra, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super lekker 👌🏻 27-3-2019
Beste Halima, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super service van Sushipoint Roosendaal!! Er was iets niet helemaal in orde en het is helemaal toppie afgehandeld!! Beter dan ik had kunnen denken!! Alles smaakte perfect! See you next time soon!! 27-3-2019
Beste Maartje, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk 27-3-2019
Beste Nathalie, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
25-3-2019
Beste Cindy, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De garnalen die ik er bij had besteld waren wat flauw en niet helemaal gaar. Dat was wel jammer. 25-3-2019
Beste Miranda, bedankt voor uw review! We hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 24-3-2019
Beste R, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 24-3-2019
Beste Paul, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heel erg goed zoals we gewend zijn Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 24-3-2019
Beste Wil, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Mijn bestelling was 2 keer doorgekomen dus 2 keer betaald.. en dat terwijl het 1 keer was bedoeld. Wel werd ik gelijk netjes gebeld dat het terug werd gestort. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 24-3-2019
Beste Tess, bedankt voor uw review! We hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Sushi lag wat heen en weer geschoven in de doos. Bestelling klopte niet helemaal. Hebben iets anders gekregen dan besteld Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 24-3-2019
Beste A, bedankt voor uw review! Inmiddels hebben we elkaar gesproken en u een passende oplossing geboden. We hopen u snel weer te zien bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-3-2019
Beste Marloes, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
23-3-2019
Beste Miranda, bedankt voor uw review! We hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-3-2019
Beste Jolie, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-3-2019
Beste Yvette, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-3-2019
Beste Lindsey, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-3-2019
Beste Sonja, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wederom heeeerlijk gegeten!!! 23-3-2019
Beste Soraya, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-3-2019
Beste Maja, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
22-3-2019
Beste Niels, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
22-3-2019
Beste Frank, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Alleen heb ik na de bestelling moeten bellen of ze het ontvangen hadden aangezien ik geen bevestigingsmail kreeg. 22-3-2019
Beste Marjolein, bedankt voor uw review! We hebben uw feedback doorgegeven en hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
22-3-2019
Beste C., bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was weer heerlijk 22-3-2019
Beste M, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-3-2019
Beste Jolanda, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-3-2019
Beste Marieke, bedankt voor uw review! We hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-3-2019
Beste Anita, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Er zaten mieren in de tas. Niet echt smakelijk. 21-3-2019
Beste Franka, bedankt voor uw review! Inmiddels hebben we elkaar gesproken en u een passende oplossing geboden. We hopen u snel weer te zien bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
20-3-2019
Beste Bo, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Geen bevestiging meer dat de bestelling onderweg is of aangekomen .. 20-3-2019
Beste Huberr, bedankt voor uw review! We hebben uw feedback doorgegeven en hopen u snel weer te zien bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
20-3-2019
Beste Suzanne, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons beoordeelt met 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Eten was super warm. Heel jammer. 20-3-2019
Beste Rosanne, bedankt voor uw review! We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, echter zonder succes. Zou u ons kunnen contacten dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint