Reviews


5 sterren na 8282 reviews
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2-6-2022
Beste Veronique, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1-6-2022
Beste Ed, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Na meerdere keren voor Mr. Sushi te hebben gekozen toch maar weer eens voor Sushipoint gekozen. Wat een verschil tussen die 2 zeg! Dan is Mr. Sushi echt veel lekkerder! 31-5-2022
Beste Joshua, allereerst excuses voor het ongemak dat uw bestelling niet volledig naar wens was. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, maar helaas is dit niet gelukt. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen voor een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
31-5-2022
Beste Madeleine, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ 30-5-2022
Beste Koen, bedankt dat u ons beoordeeld met vijf sterren! We zijn erg blij dat alles heeft gesmaakt en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was weet lekker. Op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger ook. Super! 30-5-2022
Beste M, bedankt voor u bestelling en vijf sterren review. We zijn blij dat alles naar wens was en dat het heeft gesmaakt! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zelfs in Essen netjes op tijd geleverd. En nog eens lekker eten. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 29-5-2022
Beste Mischa, bedankt voor u bestelling en vijf sterren review. We zijn blij dat alles naar wens was en dat het heeft gesmaakt! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Leuke bezorger:) 28-5-2022
Beste Raf, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review. We zijn erg blij dat u ons positief beoordeeld en zullen dit aan de bezorger doorgeven! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
28-5-2022
Beste Marjo, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Papier tas ruikt heel sterk naar sigarettenrook. Bestelling kwam ook 20min later dan verwachting. Tonijn sashimi heeft z’n grijze kleur waardoor het minder vers leek (smaak is wel okay). 28-5-2022
Beste Nam, bedankt voor uw review. Nogmaals excuses voor het ongemak, dat is niet de service en kwaliteit die u van ons kunt verwachten. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken, het was fijn dat u met ons mee dacht en we hebben u een passende oplossing aangeboden. Tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer heerlijk 27-5-2022
Beste Nathalie, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
27-5-2022
Beste Barry, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
27-5-2022
Beste Marc, bedankt voor uw bestelling en beoordeling! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Stond dat bezorgen binnen 60 minuten zou zijn, het was er al in 20 minuten! πŸ‘πŸ» 27-5-2022
Beste Brenda, bedankt voor uw bestelling en positieve beoordeling! We zijn erg blij dat het naar wens was en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
26-5-2022
Beste Natalie, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
25-5-2022
Beste Niek, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Bij aflevering lag alles door elkaar. Het was nauwelijks nog mogelijk om e.e.a. goed op te maken. 25-5-2022
Beste Kees, bedankt voor uw review. Nogmaals excuses voor het ongemak, dat is niet de service en kwaliteit die u van ons kunt verwachten. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken en we hebben u een passende oplossing aangeboden. Tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk en vers. Kom hier zeker terug 25-5-2022
Beste Silvia, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
24-5-2022
Beste Piet, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat alles heeft gesmaakt en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijke sushi 24-5-2022
Beste Arno, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
24-5-2022
Beste Monique, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-5-2022
Beste Piet, bedankt voor uw review en bestelling! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 22-5-2022
Beste Liselotte, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zeer tevreden! eten was op tijd en lekker Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 22-5-2022
Beste Marco, bedankt voor uw bestelling en 5 sterren review. We zijn blij dat alles naar wens was en hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Was weer goed 21-5-2022
Beste Piet, bedankt dat u ons beoordeeld! We zijn erg blij dat alles heeft gesmaakt en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Geweldig het is de beste 21-5-2022
Beste Antoon, bedankt dat u ons positief beoordeeld en dat we als 'de beste' bij u bekend staan! We zijn erg blij dat alles heeft gesmaakt en hopen u snel weer te zien zodat we u de service en kwaliteit kunnen bieden die u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ruim binnen de tijd bezorgt.. Top! 21-5-2022
Beste Judith, bedankt dat u ons positief beoordeeld met vijf sterren! We zijn erg blij dat alles heeft gesmaakt en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Helaas wat later dan verwacht, verder prima 21-5-2022
Beste Roel, bedankt voor uw review! Excuses voor het ongemak, we hebben uw feedback doorgegeven. We zijn erg blij dat het heeft gesmaakt en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
het was weer helemaal geweldig zoals altijd 21-5-2022
Beste Jeanne, bedankt voor u vijf sterren review en bestelling. We zijn weer erg blij dat alles naar wens was en dat heeft gesmaakt! Tot snel weer. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Sushi was heerlijk zoals altijd maar bestellen altijd een gedoe.. ingelogd en dan nog alle gegevens invullen en de deal voor de salade ontgaat ons wsnt is gewoon volle prijs of zien we het niet goed?? 20-5-2022
Beste Lilian, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat alles gesmaakt heeft! U had geen combideal besteld, maar een losse salade erbij waardoor u nu voor de volle prijs heeft betaald in plaats van voor de actiedeal. Als het de volgende keer weer niet lukt kunt u ons altijd even bellen. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Snelle bezorging, lekker gegeten 20-5-2022
Beste Tamara, bedankt voor u review en bestelling. We zijn erg blij dat alles naar wens was en dat het heeft gesmaakt! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Eten was weer heerlijk 20-5-2022
Beste Piet, bedankt dat u ons positief beoordeeld! We zijn erg blij dat alles heeft gesmaakt en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 15-5-2022
Beste Saskia, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Weer super eten en op juiste tijdstip bezorgd. De Ebi Fry was zelfs zo warm dat het nog moest afkoelen om te eten. Super! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 15-5-2022
Beste Lydia, bedankt voor uw bestelling en review. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was en dat het heeft gesmaakt! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 15-5-2022
Beste Ingrid, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
In het real crisp menu zat 2x yakitori ipv 1x yakitori en 1x crispy ebi, beetje teleurstellend 14-5-2022
Beste Jean-Paul, bedankt voor uw review. Allereerst excuses voor het ongemak! Wij hebben u inmiddels gesproken en een passende oplossing aangeboden, we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. We hopen u snel weer te zien bij SushiPoint! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi was droog en koud niet vers bereid maar van tevoren! 13-5-2022
Beste Meryam, bedankt voor uw review. Allereerst nogmaals excuses voor het ongemak! Wij hebben u inmiddels gesproken en een passende oplossing aangeboden, we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. We hopen u snel weer te zien bij SushiPoint! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wat te laat bezorgd, maar weer super lekker! 13-5-2022
Beste K, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat alles gesmaakt heeft en excuses dat de bestelling wat later is bezorgd, het was wat drukker dan verwacht. We hopen dat dit niet meer zal gebeuren en hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11-5-2022
Beste Saskia, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Niet alles gekregen. Miste de glazen soyasaus. 10-5-2022
Beste Britt, bedankt voor uw review. Allereerst excuses voor het ongemak! Wij hebben u inmiddels gesproken en een passende oplossing aangeboden, we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. We hopen u snel weer te zien bij SushiPoint! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Edamame boontjes waren extreem droog en niet te eten πŸ˜” die hebben we weggegooid. 9-5-2022
Beste Eva, bedankt voor uw review. Allereerst nogmaals excuses voor het ongemak! Wij hebben u inmiddels gesproken en een passende oplossing aangeboden, we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. We hopen u snel weer te zien bij SushiPoint! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was gewoon goed, eerder wel een paar keer mis gegaan maar deze keer weer goed, mag ook gezegd worden! 9-5-2022
Beste Esmiralda, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat alles naar wens was en het deze keer gelukkig wel goed is gegaan! We hopen u snel terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling was 45 minuten te laat en filiaal was niet bereikbaar 9-5-2022
Beste Marijke, allereerst excuses voor het ongemak dat uw bestelling niet volledig naar wens was. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, maar helaas is dit niet gelukt. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen voor een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
9-5-2022
Beste Annemie, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Wij bestellen heel vaak sushi van sushipoint. Normaliter vaak tevreden en lekkere sushi. Deze keer helaas wat minder. Zo hadden we niet alles ontvangen (komkommersalade), bij bellen werd er niet opgenomen. Sushi zag er goed uit, helaas bij het oppakken van de sushi vielen er velen uit elkaar. Jammer, zijn we niet van sushipoint gewend. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Chantal, bedankt voor uw review. Allereerst excuses voor het ongemak! Wij hebben u inmiddels gesproken en een passende oplossing aangeboden, we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. We hopen u snel weer te zien bij SushiPoint! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Winnie, bedankt voor uw review en bestelling! Zoals gister besproken maken wij warme bijgerechten pas wanneer u in de winkel bent. Dit om te voorkomen dat klanten weggaan met koude gerechten. U had besteld om 18.00 uur en bent om 18.20 uur gekomen om uw order op te halen, als wij uw bijgerecht om 18.00 uur al gemaakt hadden dan was deze bij afhalen al koud geweest. Jammer dat u ons vooralsnog beoordeelt met 1 ster. Zoals we in de winkel hebben besproken, is het handig als u wel u warme gerechten koud wilt, dat u dit gewoon in de opmerkingen kunt zetten! We hopen dat het in ieder geval heeft mogen smaken. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Het was wel prima Helaas geen soya saus gekregen! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Sharon, bedankt voor uw bestelling. Excuses dat de soja saus er niet bij zat, u kunt altijd even bellen en dan lossen we dit gelijk voor u op! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Jeroen, bedankt voor uw review en bestelling! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Elena, bedankt voor uw vijf sterren review en bestelling! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Satés waren helaas koud bezorgd. Zoals eerder gebeld en gezegd svp warm en indien mogelijk zsm te willen bezorgen. Wel jammer! Ps dit hebben wij al 2x meegemaakt. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Moen, bedankt voor uw review. Allereerst excuses voor het ongemak! Wij hebben u inmiddels gesproken en een passende oplossing aangeboden, we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. We hopen u snel weer te zien bij SushiPoint! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De avocado in de sushi was niet rijp... Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Lotte, bedankt voor uw review. We hebben dit intern aan de keuken doorgegeven en hopen dat dit niet meer zal gebeuren. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Altijd me eten te laat bizar Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Floor, bedankt voor uw review. Allereerst wederom excuses voor het ongemak! Wij hebben u inmiddels gesproken en een passende oplossing aangeboden, we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. We hopen u snel weer te zien bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Hans, bedankt voor uw vijf sterren review en bestelling! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Paula, bedankt voor uw vijf sterren review en bestelling! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Anja, bedankt voor uw vijf sterren review en bestelling! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Angela, bedankt voor uw vijf sterren review en bestelling! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Netjes op tijd en super lekker. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Emmy, bedankt voor uw review! We zijn erg blij dat alles naar wens was en dat het heeft gesmaakt! Wij zien u graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was weer als steeds bijzonder goed 7-5-2022
Beste Ton, bedankt voor uw review en positieve feedback! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt met vijf sterren en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Usually it’s great. But today was 45 mins too early, avocado was getting close to brown and some of the bigger pieces falling apart. For this price, this can’t happen 7-5-2022
Dear Romina, Once again sorry for the inconvenience. We have tried to contact you by phone with no luck. We have sent you an email with a suitable solution. We passed your feedback on internally. We hope this will not happen again. Kind regards, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
7-5-2022
Beste Lieke, bedankt voor uw review en bestelling! We zijn erg blij dat u ons positief beoordeelt en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint
Β