SushiPoint Tilburg
Heuvelring 57
013 - 54 333 63
Iris
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Ik heb er specifiek bij geschreven dat ik geen gember of wasabi in de doos met sushi wilde hebben. De gember tast de sushi aan en dat vind ik zo vies. Vorige keer ook al gebeurd. En nu had ik het er bijgeschreven of het eruit gelaten kon worden. Dit is niet gebeurd. En nu weer heel de sushi onder de gember. Ik heb 2 stukjes op en kon doordat ik misselijk was door de gember niet meer de rest op eten. Dit was nog mijn moederdag kadootje. Dus team tilburg voor de gene die de bestelling heeft aangenomen. Dankjewel. En dit was ook echt de laatste keer dat er bij jullie besteld zal worden.
5/11/2021
Beste Iris, Bedankt voor uw review. Het spijt ons voor het over het hoofd lezen van u opmerking. Wij hebben u proberen te bereiken via telefoon en samen tot een oplossing te komen. Helaas neemt er niemand op. Voor de horeca is Moederdag 1 van de drukste dagen van het jaar. We hebben al velen klanten aanbevolen om eerder te bestellen vanwege een feestdag. Helaas hebben we vanwege de drukte de opmerking over het hoofd gelezen. Met vriendelijke groet, SushiPoint Tilburg