SushiPoint Tilburg
Heuvelring 57
013 - 54 333 63
Sam
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Helaas ben ik allergisch voor gember. Dit zet ik altijd in de opmerking. Ik bestel al heel erg lang bij SushiPoint, maar de laatste keren gaat het telkens fout. Dit is de derde keer op rij dat ik gember bij mijn bestelling krijg, terwijl ik er bij zet geen gember. De laatste keer kreeg ik netjes een cadeaubon ter waarde van 10 euro. Vandaag besteld met die code en extra bij gelegd, zit er weer gember bij mijn bestelling. Nu is het al drie keer fout gegaan en twee keer heb ik nu een kortingscode gekregen maar uiteindelijk heb ik zelf ook veel geld bijgelegd en kan ik de sushi dus niet eten. Ik heb expres vandaag buiten de spits besteld, dit zou helpen zei een medewerker de vorige keer. Echt super slecht dit!
3/8/2021
Beste Sam, Bedankt voor uw review, Vervelend dat er niet naar de aanpassingen gekeken is en dat er hierdoor gember bij zat. Onze excuses hiervoor. Graag bieden wij u een passende oplossing aan. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u goed uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Tilburg