5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMijn extra dank voor het snel vervangen van een helaas foute bestelling (met sesam zaad, allergie). Helemaal super. Zeer bedankt!! 10-2-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSmaakte zoals altijd zeer goed. Wel jammer dat er o weinig soyasaus wasDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-2-2015
SushiPoint ZeistSteynlaan 95A030 - 691 71 87
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMeer dan goed!7-2-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceAltijd lekkere smakelijke Sushi. Wij zijn altijd zeer tevreden!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1-2-2015
SushiPoint ZeistSteynlaan 95A030 - 691 71 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1-2-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicecomplimenten voor de bezorger die door de sneeuw en kou naar Driebergen is gereden om de bestelling te bezorgen!!!!!30-1-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.25-1-2015
SushiPoint ZeistSteynlaan 95A030 - 691 71 87
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi en sashimi! Jammer dat de zeewier van d'r temaki wat taai was.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.25-1-2015
SushiPoint ZeistSteynlaan 95A030 - 691 71 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was weer heerlijk, alleen jammer dat de gratis Yemaki California er niet bij zat. 24-1-2015
SushiPoint ZeistSteynlaan 95A030 - 691 71 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten is altijd zeer goed.
Wasabi is er genoeg maar meestal te weinig soyasaus22-1-2015
SushiPoint ZeistSteynlaan 95A030 - 691 71 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceeten zeer goed en de bezorging prima op tijd.
Tijd voor een app voor de website?22-1-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-1-2015
SushiPoint ZeistSteynlaan 95A030 - 691 71 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-1-2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk had de nieuwe sushi met mango en deze was heeeerlijk!
ook de bezorgjongen was super vriendelijk.
Helemaal top!16-1-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWas onze eerste keer dat we hier bestelden en vonden het lekker, vriendelijke en snelle bezorging. Voor herhaling vatbaar.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-1-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-1-2015
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSashimi veel te dik gesneden. En de sushi veel te groot en te dik. De verhoudingen kloppen niet. Alsof de sushi door een machine inelkaar is gedraaid ipv een echt sushi chef3-1-2015
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWeer voor de zoveelste keer slecht geen smaak waterig te dun gesneden niet vers geen verschillende bites jullie hebben mazel dat jullie dicht zijn anders bracht ik het terug ik ben een goede klant dacht ik zo vandaag ook weer dikke 224 euro zonde van het geld31-12-2014