SushiPoint Zwolle
Assendorperstraat 10
038 - 42 16 717
Pleun
5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Ik wil toch een opmerking maken. Ik heb afgelopen zaterdag sushi besteld. Rond 12:00 omdat ik om 19:00 mijn sushi wilde hebben.
Ik was vergeten mijn bon erbij te vermelden van 10 euro korting.
Ik belde rond 17:00 en legde het uit. Je kunt in de kassa zien dat ik. VAker wat bestel.
Ik zei ben me bon vergeten van 10 euro korting kun je die nog verwerken? Het antwoord was nee maar u mag er nog wel wat bij doen mijn bestelling komt pas om 19:00 en dan betaal ik wel iets bij.
Het rare was ik kon niks meer bijbestellen of iets met die bon. Mijn vraag is : is dit klantenbinding en wil je omzet verhogend zijn.
Sorry maar dit. Viel mij tegen.. mijn order was 37,95 had best iets bij gemogen zodat ik dat 10 euro kon inleveren. Jammer gemiste kans.
P. Meerveld
1/28/2019
Beste Pleun, hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Afgelopen zaterdag heb ik u of uw partner inderdaad gesproken en aangegeven dat het op dat moment te druk was om uw bestelling te wijzigen of uit te breiden. Juist vanuit het oogpunt van klantenbinding heb ik met u afgesproken dat u de waardebon ook na de sluitingsdatum nog mocht inleveren. Mocht dit voor u toch geen passende oplossing zijn, nodig ik u graag uit om contact met ons op te nemen op 038-4216717. Van 15.00-21.30 zijn we het beste bereikbaar. Met vriendelijke groeten, Arco.