Heleen2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5-6-2016
Jeroen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEten was zoals altijd erg vers en lekker en ondanks het slechte weer was de bezorging netjes op tijd.
Volgens mij was er wel een probleem met de website, want de knoppen om gerechten toe te voegen waren niet aanklikbaar, omdat ze onder de andere gerechten vielen. Op kunnen lossen door enorm in te zoomen.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5-6-2016
Evelien1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWachttijd van de bestelling tot de bezorger kwam, duurde minimaal 5 kwartier. Dit vind ik erg lang.
De wijnbladeren van de sushi waren niet knapperig meer en was al erg slap en kleverig.
Erg jammer! Aangezien het vorige keer heerlijk was.4-6-2016
Floris2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEen uur na me bestelling gebeld. Ik kreeg de melding dat mijn bestelling al een kwartier geleden was vertrokken en dat het binnen een paar minuten bij mij zou zijn. Na 20minuten weer gebeld kreeg toen te horen dat ze me gingen terug bellen en contact gingen zoeken met de bezorger. Na nog is 5 minuten was de bestelling er en de bezorger wist niet hoe snel die weg moest zijn. toen ik nog in de deur opening stond zag ik dat ik wat miste dus riep de jonge (hij hoorde me niet) ik er achteraan gerend maar voor dat ik beneden was reed hij al weg. Opnieuw gebeld en gemeld dat ik wat miste weer 20minuten wachten kwam mijn bestelling alsals nog maar dit keer zonder soja saus. Kort om niet tevreden en zal dit ook niet meer doen 2-6-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging was ondanks de verkeerde tijd op de de bevestiging na een telefoontje van mij precies op tijd. Top!1-6-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe bezorger was er klokslag 17.00u. Vriendelijke, leuke jongen. Het eten was perfect! Ik heb heerlijk gegeten!! 👍🏼😀31-5-2016
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceNormaal gesproken erg tevreden, alleen er zat nu een aparte smaak aan de sushi. Was erg jammer.30-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de bezorging een uur duurde, dat ben ik niet gewend van jullie. Eten was wel weer erg lekker! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bestelling kwam meer dan een uur later. Vervolgens ontbraken de stokjes en de sojasaus. We hebben 2 uur gewacht tot we konden etenDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDit was alweer onze zoveelste bestelling, nog nooit enige teleurstelling ervaren.
Altijd geleverd op het afgesproken tijdstip door nette bezorgers.
We blijven zeker bij jullie sushi bestellen.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceJammer van de bezorgingskosten bij een bestelling van 80eur.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceMoet vaak lang wachten. Gisteren 1 uur en 20 min. Sushi was helemaal door elkaar door het vervoeren.
Vind ik erg jammer want je betaald er een hoop voor. Geen sorry niks. 28-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk bestel hier regelmatig en het is altijd goed. Vandaag ook een warm gerechtje besteld, deze was lekker en ook nog goed warm gebleven. De bezorgers zijn ook altijd netjes. De kwaliteit is constant, dat vind ik belangrijk. 27-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg servicesushi heel goed en lekker!! Helaas voor de tweede keer lang gewacht op de bezorging. gister besteld om 18.03 en om 20.25 in in huis. Toch jammer bij zo snel mogelijk en de zin in de bevestigingsmal " zo snel mogelijk ( binnen 60 minuten)".
26-5-2016
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSushi zat los in de verpakking door elkaar, bezorging was laat, al met al een dure grap voor een slechte service
.
25-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas super lekker. Er ontbraken echt wel 2 stuks ;)
Maar het blijft goede service en lekker eten!23-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-5-2016
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas deze keer stukken minder tevreden dan de vorige keren.
De sushi was nl een warm. Dat deed de smaak geen goed, helaas.
Misschien had ik er overheen gelezen maar het was ook jammer dat in bijna alle sushi avocado zat, daar houd m'n man niet van, helaas. Misschien wat meer afwisselen? En voortaan beter koelen,
Met vriendelijke groet ,
Linda van der Werf 21-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bestelling zou in een uur gebracht worden maar heb een uur en 40 min moeten wachten op me eten dat vind ik erg slecht! Daarnaast was de sushi heerlijk!21-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicetoday very fresh.I was afraid that the quality had degraded in past weeks but today it was back to the level of my expectstion.Very fresh and good portion!20-5-2016