5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe bezorging ondanks de stropende regen was uitstekend. De sushi's waren vers. Nog heel erg bedankt, we hebben genoten!!
Groetjes mevr. Looy18-5-2016
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze keer vonden wij het tegenvallen.
Maandelijks bestellen wij bij sushipoint, en deze keer was het verreweg de minste kwaliteit.
Dit zijn wij niet gewend van jullie, jammer.17-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet was echt lekkerDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was erg lekker. Alleen de nieuwe variant met sla bleven heel erg aan elkaar vast plakken waardoor als je ze uit elkaar wilde halen ze uit elkaar vielen. De combinatie was wel erg lekker.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk bestel regelmatig bij jullie maar helaas was het deze keer niet zo vers....Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk bestel bijna maandelijks wel een keer bij jullie, maar dit maal was de sushi echt anders: harde stukjes in de tonijn(?bruin/paarse vis), droge korrelige wassibi en grote stukken ongesneden sushi rollen! Hopelijk een uitglijder!
Bezorging is top. Vaak bijna op de minuut nauwkeurig!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben nu al een aantal keer sushi bij jullie besteld, vergeleken met de andere keren zag de sushi er deze keer er een beetje slordig uit.
De rolletjes zien er doorgaans heel strak en gelijk uit, en nu waren ze ongelijk gerold, met op sommige plekken meer rijst dan andere plekken en de 'decoratie' op de buitenkant was maar half.
Zonde! Hopelijk is het de volgende keer weer zoals we gewend zijn.14-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNormaal gesproken is de bezorging binnen een acceptabele tijd binnen, maar nu hebben we meer dan een uur moeten wachten. Eten was zoals altijd heerlijk, een van de maki wat vlak van smaak14-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorging was snel, helaas was de tonijn niet super vers. De smaak en geur van de tonijn
was al anders. Dat was jammer.14-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEr zat deze keer een beetje zand in de sla onder de gember. Verder alles goed.
Met vriendelijke groeten,
Diana13-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeb meerdere keren besteld en dit keer was zeker niet de beste. De tonijn op de nigiri was niet de ros� kleur (versheid) die ik gewend was, jammer!10-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet leek alsof het eten niet vers was, sorry, maar dit probleem werd direct opgelost en we kregen onze bestelling opnieuw, bedankt!10-5-2016
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk ben altijd tevreden over de geleverde bestellingen maar vandaag heb ik toch een minpuntje. De avocado in de verschillende gerechten was te rijp en daardoor erg zacht en soms zelfs bruin. Hierdoor komt de sushi niet zo vers over....9-5-2016
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVanmiddag rond 15 uur een bestelling gedaan. Eten zou er om half 6 zijn. Om half 6 stond er een bezorger aan de deur met de mededeling dat de bestelling over een kwartier zou komen. Hij had te hard gereden en er was sushi gevallen. Netjes dat dat is gemeld. Wel jammer dat de bestelling vervolgens pas na zessen komt en we de bezorging bijv niet gratis kregen vanwege dit voorval. 9-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGewoon lekker!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet was een leuk moederdag cadeautje, wat prima in de smaak viel!!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVoor het eerst bestelling geplaatst. Makkelijke website, snelle levering, lekkere sushi!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-5-2016