4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk bestel minimaal 3x per maand vaak zelfs 6x en altijd heel tevreden. Super!!! Vorige week 1x temaki california besteld zonder roomkaas maar zat wel roomkaas is. Hierover gemaild en nooit iets vernomen, dat is jammer. Verder altijd top!!!!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2015
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceGisteren het Magic sushi menu besteld. Een leuke aanbieding van 49,95 voor 29,95 dacht ik. Helaas vond ik het zeer tegenvallen. Als ik hiervoor de volle prijs had moeten betalen van 49,95 dan had ik dit persoonlijk teruggebracht. Prima dat jullie een goedkoper menuutje er in gooien maar zet hem dan niet neer als aanbieding want voelde me nu wel een beetje genept door jullie.
Mvg. Sabrina HaasDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was heerlijk, maar het nori vel was slap en taai ( temaki). Dat was wat minder.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBezorging een dikke 10!!! Exact de tijd idee ik had aangegeven.
Sushi smaakte ook weer voortreffelijk!
26-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMet het invullen van 'betalen met ideal' wiste de site alle gegevens of sprong terug naar het begin.26-9-2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorger zelf was prima en keurig en lag volgens
Mij zeker niet aan hem.
Ik heb om vijf voor half acht besteld en kreeg om vijf over negen pas de bestelling.
Zouden twee kinderen mee eten, maar die sliepen inmiddels al.
Zat wel heel keurig een extraatje maar vond het wel echt veel te lang duren.
Zal iets misgegaan zijn.....25-9-2015
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk weet niet wat er met de sushi was deze keer maar ben er goed ziek van helaas.sushi viel ook uit elkaar.
Voorgaande keren was het wel goed en bezorging was ook prima.21-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet pakket werd bezorgd op 18 september terwijl 19 september was opgegeven. De bezorger nam het te vroeg bezorgde pakket zonder morren weer mee om een dag later precies op tijd de bestelde sushi's alsnog te brengen. 21-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi zijn wat aan de grote kant en de verhouding rijst/vis lijkt wat te veel naar de rijst te neigen. Verder prima smaak, af gezien van de iet wat afwezigheid van dikkere stukken vis om de smaak iets beter naar voren te laten komen.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg service👍🏽Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2015
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten hebben we niet kunnen proeven, aangezien door een korte regenbui de papieren tas van Sushipoint zonder waarschuwing scheurde, waardoor er voor 40 euro sushi letterlijk op straat viel. Zwaar teleurgesteld. Geef de volgende keer betere, stevige papieren of stevige plastic tassen mee s.v.p.
De website werkt trouwens niet goed (meer). Als je op een afbeelding klikt, opent op een willekeurige plaats in het scherm soms een vergroting, soms hetzelfde plaatje, maar dan over de rest heen. Dit is overigesn zo bij Internet Explorer, Firefox en Chrome.Ff opnieuw programeren.19-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePostcode veld steeds opnieuw invullen als je terug navigeert is irritant. Gebruik bijvoorbeeld HTLM5 local (session) storage.18-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZeer vriendelijke bezorging. Kwaliteit eten zeer goed. Enige tijd geleden was de kwaliteit van Sushpoint Delft een keertje minder goed (uitgedroogde rijst, niet al te vers). Dat is gelukkig maar ��nmalig voorgevallen, anders was ik geen klant meer. Beste groeten!18-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBeste,
Vorige keer een wat mindere ervaring, maar dat bleek incidenteel te zijn. Wederom als vanouds genoten van de sushi. Dus mijn complimenten. Afhaalservice is te snel :0, dus dat is weer te goed....En zo is er altijd wel wat te klagen....
Dus een tevreden klant.
Tot een volgende keer18-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHoi,
Ik bestel regelmatig bij jullie maar ben vandaag wel teleurgesteld helaas. Ten eerste lagen er diverse sushi's door de box op zijn kant, van sommige sushi's lag er alleen een bal rijst en de tonijn moest ik ergens anders zoeken en als laatste was er geen kikoman bij. Jammer. Normaal zijn jullie toppie, maar nu waren we echt teleurgesteld.
Groet,
Danielle Bijloo
06-1236076716-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke Sushi.
Bezorger was 10 minuten te laat, maar we kregen een telefoontje en een gratis extraatje.
Top service!!!!!16-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi snelle bezorging alleen jammer dat de gember los in de doos ligt waardoor alle sushi hier naar smaakten 14-9-2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.13-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.13-9-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePrijs/kwaliteit van de sushi is goed, sommige rollen plakten wel erg aan elkaar. Bezorging ook heel snel. 7-9-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-9-2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-9-2015
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHad gevraagd om sojasaus bij de bestelling, zat niet bij de levering. Toch vervelend wanneer je bijna �50 betaald voor een bezorgmaaltijd voor 2 personen. Sushi smaakte goed!5-9-2015