4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg servicePrima kwaliteit sushi, met een redelijke prijs (door de aanbieding zelfs goed).
Levering duurde een uur, dit is echt te lang. Werd wel gecompenseerd met een extraatje en een vriendelijke lach, goede service dus.
De website is ok voor het aanbod, maar functioneel slecht. Het winkelmandje wordt namelijk niet onthouden als je even tussendoor wat anders op de site bekijkt. 3-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeeel erg lekker! Alleen jammer dat ze de Temari zalm vergeten waren, wij waren juist zoo benieuwd naar deze nieuwe sushi! Verder top!1-9-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-8-2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-8-2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten stond klaar op het afgesproken tijdstip en het smaakt heerlijk..Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-8-2015
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceAlweer een bestelling die niet in orde was. Sushi's slecht en onregelmatig gerold en vielen uit elkaar. Kan ook door de bezorging gebeurd zijn maar visueel zag het ook niet zo best uit. Smaak blijft uitstekend in orde maar het is nu 2 keer op rij toch tegengevallen. Jammer28-8-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceErg lekkere sushi. Het was (onverwachts) meer dan genoeg voor 1 persoon. De handrol bevatte vrij weinig vis, maar de sashimi maakte dat meer dan goed!24-8-2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-8-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-8-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-8-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-8-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeef een optie hoeveel stokjes men wil hebben.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-8-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg servicezoals altijd prima en vers. jammer was dat er deze keer een paar graatjes zaten in de zalm. Dat moet volgende keer beter.21-8-2015
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceTja, tegenvallende sushi waarbij opviel krap met de vis en erg royaal met de komkommer. Zijn we niet zo gewend van Sushi Point dus vandaar deze reactie. Als het nodig is om te bezuinigen graag dan op kwantiteit en niet op kwaliteit. Kan natuurlijk zijn dat de kok gisteren toevallig een offday had dus we gaan het gewoon nog een keer proberen want in het verleden is het altijd uitstekend geweest.19-8-2015
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe smaak viel deze keer tegen! We hebben al een aantal keer deze box besteld en het was nu duidelijk minder dan de vorige keren. De garnalen waren flauw en niet krokant en een aantal van de rollen vielen uit elkaar. Zeker niet wat we van jullie gewend zijn. 18-8-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.16-8-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.16-8-2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceLekker gegeten. Helaas een lange haar erbij gekregen. Maar de sushi was prima, vooral de zalm is echt top!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.16-8-2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.16-8-2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.16-8-2015
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorging duurde langer dan gemiddeld, ruim en half uur denk zelf 40 minuten , het is hier 5 minuten op de brommer vandaan. De bezorger was aller vriendelijkst.
er zit weinig smaak variatie in de verschillende sushi"s
en de rijst is vaak wat pappig.jammer.
in het begin was de kwaliteit beter.
met vriendelijke groet van jannie Munk (de vrouw van )15-8-2015