Reviews


4 sterren na 7727 reviews
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Eten is goed. Beetje jammer dat het iets te laat bezorgd werd. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 23-2-2025
Beste Arjan, Fijn dat onze sushi naar uw smaak was, wel zijn wij tekort gekomen in onze service aan u. Wij hebben elkaar gesproken en zijn samen tot een passende oplossing gekomen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 23-2-2025
Beste Paulien, Wij zien dat wij een puntje hebben gemist, wij hebben elkaar telefonisch gesproken en eigenlijk had u te snel geklikt. In uw ervaring hoort het gewoon een 10 te zijn! Fijn dat alles naar wens was en tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Was een half uur later als afgesproken, mijn ebi was koud en er miste masago op de rol die ik juist hier voor heb gekozen. 22-2-2025
Beste Denise, Dank voor het delen van uw ervaring. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en hebben uw kwestie aangehoord. Samen zijn we tot een passende oplossing gekomen en gaan ervoor zorgen dat toekomstige bestellingen weer naar uw wens worden afgeleverd! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
22-2-2025
Beste Niels, Bedankt voor de feeedback, iets waar wij als team enorm trots op kunnen zijn. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten vandaag!alles was top voor elkaar.mag ook gezegd worden. 22-2-2025
Beste Ronald, Enorm bedankt voor uw feedback, fijn dat wij onszelf opnieuw hebben kunnen bewijzen aan u. Wij gaan ervoor zorgen dat wij onze service zo doorzetten en hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen met onze sushi! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Om 17.30 uur besteld. Uiteindelijk vlak voor 20 uur geleverd. 2 van de 5 rollen waren heel anders dan besteld dus gelijk gebeld. Eerst geloofden ze het niet en uiteindelijk zouden er nieuwe komen. Een kwartier later werd ik gebeld dat er 1 rol niet kan ivm ingrediënt wat op was. De foutieve rollen willen ze terug. We zitten op dit moment op 21 uur en er is geen nieuwe levering geweest. Immers de 2 foutieve rollen voor dezelfde persoon was, heeft die geen eten gehad en nu na 3,5 uur na bestellen hoeft dat ook niet meer. Schandalig 22-2-2025
Beste Danny, Onze oprechte excuses voor de ervaring bij ons. Niet de bedoeling geweest dat het zo is gelopen. Wij hebben elkaar wel telefonisch gesproken en de kwestie besproken. Hierop hebben we samen een passende oplossing gevonden en zullen wij bij de eerst volgende keer weer een perfecte levering brengen die naar uw wens is. Tot in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
22-2-2025
Beste Nina, Dank voor de review, feedback waarderen wij enorm. Fijn dat onze sushi op smaak was naar u wens. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-2-2025
Beste Femke, Dank voor de 3x 5 sterren review. Fijn dat alles is naar wens is verlopen. Hopelijk kunnen wij u snel weer een warm welkom geven met onze sushi! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was heerlijk 21-2-2025
Beste Ina, Dank voor de prachtige review, Fijn dat alles naar wens is verlopen en hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-2-2025
Beste Richard, Dank voor de feedback, wij hebben elkaar telefonisch gesproken en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Wij uw kwestie aangehoord en gaan ervoor zorgen dat het volgende keer weer wordt geleverd naar uw wens! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Sushi was plakkerig en was 1 homp rijst. Menu al eens eerder gehad , toen was het zeer smaakvol. We gaan voortaan naar een ander 19-2-2025
Beste Bianca, wat vervelend om te zien dat de kwaliteit niet naar behoren was! Wij streven er naar om altijd perfecte sushi te leveren, helaas is dit niet gelukt deze keer. Wij hebben u nog niet te word kunnen staan, we hebben geprobeerd telefonisch contact op te nemen, helaas geen gehoor. We proberen het morgen nog eens! Met vriendelijke groet, team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
18-2-2025
Beste Jeroen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling, wat leuk om te zien dat onze kwaliteit/ service naar wens was! met vriendelijke groet, team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
18-2-2025
Beste Marinus, Wat een mooie 5 sterren beoordeling, goed om te zien dat u tevreden bent met onze kwaliteit en service! Met vriendelijke groet, team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
17-2-2025
Beste Kelly, Dank u wel voor uw prachtige 5 sterren beoordeling, wat maakt u ons hier blij mee! Met vriendelijke groet, team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi was goed, maar helaas lukte het niet om mijn gespaarde punten in te leveren, op welke manier dan ook. 17-2-2025
Beste Ria, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en uw feedback! Wat leuk om te zien dat u tevreden was met de sushi, als u in het vervolg problemen heeft met de spaarpunten kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen en dan helpen we u verder! Met vriendelijke groet, team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Valentijnsdag om 9 uur in de ochtend besteld voor 19 uur in de avond. Om 20 uur maar een keer gebeld en toen werd het 21 uur. Geannuleerd natuurlijk. Maar vrienden hadden om 19 uur besteld en kregen in het zelfde dorp om 20 uur de bestelling. Zaterdag nieuwe poging en toen werd de helft van de bestelling geleverd. Volgende keer gaan we ergens anders bestellen. 17-2-2025
Beste Erna, Dank voor het delen van uw ervaring. Een weekend waarbij wij als team zeker onzelf tekort hebben gedaan. Excuses voor al het ongemak dat het heeft veroorzaakt. Wij hebben elkaar gesproken en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 16-2-2025
Beste Gabriël, Dank u wel voor uw mooie 5 sterren beoordeling, wat leuk om te zien dat u heeft genoten! Met vriendelijke groet, team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten en het was weer prima op tijd! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 16-2-2025
Beste Nathalie, Dank voor uw mooie woorden, extreem bedankt voor het deling van uw ervaring! Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard!
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Weer geen gember geleverd! Was extra bestelling. Website is niet duidelijk soms, moet echt nagekeken worden Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 16-2-2025
Beste Herman, Dank voor de review! Waarderen wij extreem, wij hebben vandaag elkaar gesproken in de winkel en hebben het naar behoren met u opgelost. Niet naar onze standaard, maar wij zorgen ervoor dat volgende keer naar behoren verloopt! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten op donderdag avond besteld voor vrijdag 19:00 uur. Kreeg om 19:30 uur een belletje dat er iets mis was gegaan. Eten kwam pas om 21:00 uur. De beloofde 'extraatje' ivm late bezorging was er ook niet. Biedt dit dan ook niet aan !!!!!!!!!!!! 15-2-2025
Beste Wilfred, Dank voor uw opbouwende feedback, dit waarderen we extreem! Wij hebben onszelf echt tekort gelaten, maar wij staan altijd in om het op te lossen. Wij hebben elkaar gesproken en zijn samen tot een passende oplossing gekomen! Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen en de vertrouwensband weer verder oppakken! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
veel te laat ons eten binnen, warme dingen koud. misschien toch jullie bezorg regio even aanpassen 15-2-2025
Beste Mark, Onze welgemeende excuses voor het gemis bij uw bestelling. Wij willen het met u op lossen! Wij hebben daarop ook geprobeerd om telefonische contact op te nemen met u, helaas geen gehoor. Wij hebben u nog niet te word kunnen staan, nogmaals excuus voor het wachten. Maandag komen wij bij u terug met een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Ik had om 9 uur ‘s ochtends besteld om de drukte voor te zijn. Uiteindelijk nadat ik zelf had gebeld pas te horen gekregen dat het 2 uur vertraagd was. 14-2-2025
Beste Colin, Hartstikke bedankt voor uw review! Wij hebben onszelf echt te kort gedaan op Valentijnsdag en daar was u dan de dupe van. Nogmaals onze welgemeende excuses! Wij hebben elkaar gesproken via WhatsApp en zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer verwelkomen en de kans krijgen om opnieuw een vertrouwensband op te bouwen! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
14-2-2025
Beste Charlotte, Dank voor de prachtige review, fijn dat het naar uw wens is verlopen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Na 1,5 uur levertijd, hebben wij uiteindelijk 3 uur moeten wachten op de bestelling, zonder excuses, zonder toelichting. Helaas, niet mogelijk om geen sterren te geven. Dit was de laatste keer. 14-2-2025
Beste Erik, Dank voor uw feedback, dit stellen wij zeer op prijs. Helaas hebben wij als team echt tekort gedaan op de liefdevolle dag Valentijn. Nu zijn wij wel in staat om alles naar uw wens op te lossen. Wij hebben elkaar telefonisch gesproken en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen en mogen wij het vertrouwen weer opbouwen! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Waardeloos, 2.5 uur wachten voor je eten, voordat ik ging bestellen stond 60min 14-2-2025
Beste Orhan, Extreem bedankt voor de feedback, helaas hebben wij onszelf te kort gelaten op Valentijn. Iets wat niet had mogen gebeuren. Nu hebben wij elkaar telefonisch gesproken en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. We hopen u weer te ontvangen waarbij u garanderen dat het weer naar onze standaard wordt geleverd! Mogen wij uw vertrouwen terugwinnen! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
14-2-2025
Beste Baris, Dank voor de prachtige review, fijn dat het naar uw wens is verlopen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
14-2-2025
Beste Rob, Dank voor uw feedback, wij willen het graag oplossen. Wij hebben u daarop geprobeerd te bellen, helaas geen gehoor. Wij hebben u nog niet te word kunnen staan, nogmaals excuus voor het wachten. Maandag komen wij bij u terug met een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Alkmaar
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
13-2-2025
Beste John, Dank voor uw feedback, wij hebben elkaar gesproken en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Hopelijk weer tot snel met onze standaard! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
12-2-2025
Beste Jaqeuline, Dank voor de prachtige review, fijn dat het naar uw wens is verlopen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Is smaakvoller meer verzorgd dan anderen. Beter logo ook, maar dat is wellicht subjectief. 11-2-2025
Beste Jurgen, Dank voor de mooie complimenten, wij stellen service en kwaliteit op een hoog pedestal. Fijn dat dit zo ook wordt ervaren. Hopelijk kunnen wij u snel weer een warm welkom geven! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wederom weer heerlijke sushi. Mooi op tijd bezorgt en de boontjes waren nog warm en soms zelfs heet! Mijn complimenten 10-2-2025
Beste Yvonne, Mooi om te zien dat alles weer naar wens was! Dank voor de complimenten! Hopelijk kunnen wij u snel weer een warm welkom geven met onze sushi! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Top 10-2-2025
Beste Raquel, Mooi om te zien dat alles weer top was! Hopelijk kunnen wij u snel weer een warm welkom geven met onze sushi! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Had voor 40 euro sushi besteld, maar het was waarschijnlijk een paar keer over hobbelige straten gegaan alles lag her en der in de doos. Jammer Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 9-2-2025
Beste Wijnand, Dank voor de feedback wij komen z.s.m. bij u terug om het op te lossen! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Bestelling was vertraagd maar met tegoedbon netjes opgelost! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 9-2-2025
Beste Jan, Dank voor uw positiviteit! Fijn dat wij het ter plekken gelijk hebben kunnen oplossen en hopelijk kunnen wij u in de toekomst nogmaals van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
8-2-2025
Beste Mark, Dank u wel voor de 3x 5 sterren review. Dit stellen wij zeer op prijs en fijn dat onze dienst als prettig wordt ervaren. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De sushi was helaas 1,5 uur te laat bezorgd, daardoor niet meer crispy en warm. Hadden twee rollen met crispy ebi ontvangen terwijl een rol crispy crab moest zijn. 8-2-2025
Beste Jasmin, Bedankt voor de feedback, wij hebben geprobeerd contact op te nemen, helaas geen gehoor. Wij proberen het morgen nogmaals! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ondanks dat het vertraagd was word je altijd netjes gebeld en komen ze met een passende oplossing. 8-2-2025
Beste Daphne, Dank voor de positieve feedback, ondanks dat het niet helemaal volgens onze standaard is verlopen. Wij willen altijd alle fouten oplossen en fijn dat we dat bij u gelijk hebben kunnen regelen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Heerlijk 8-2-2025
Beste Stef, Dank voor de feedback! fijn dat onze sushi naar uw smaak was! Wij hebben elkaar gesproken en hebben daarbij een passende oplossing gevonden als tegemoetkoming voor het laten vallen van servicepunten. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nogmaals van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze keer was de avocado niet fris meer! Erg bruin bij aankomst al 8-2-2025
Beste Danielle, Excuus voor het gemis bij uw bestelling. Wij komen vandaag direct bij u om het op te lossen! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk eten, makkelijk geregeld en op de afgesproken tijd geleverd! Top service 8-2-2025
Beste Laura, Wat goed om te lezen dat wij hebben kunnen zorgen voor deze ervaring. Iets waar wij ontzettend trots op kunnen zijn. Hopelijk weer tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
We hebben weer heerlijk gegeten 8-2-2025
Beste Ico, Fijn dat alles naar uw wens is verlopen en ook op smaak! Hopelijk kunnen wij u snel weer een warm welkom geven. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
7-2-2025
Beste Luc, Dank voor de 5-sterren beoordeling! Mooi dat alles naar wens is verlopen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6-2-2025
Beste Astrid, Dank voor de 5-sterren beoordeling! Mooi dat alles naar wens is verlopen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Allemaal erg lekker alleen jammer dat er geen sojasaus bij zat 5-2-2025
Beste Mery, Mooi om te horen dat alles goed smaakte! Ons excuses dat de soja ontbrak, deze moet er natuurlijk wel bij horen. Wij gaan ons best doen om uw volgende bestelling volledig naar wens te leveren! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi was deze keer weer heerlijk👌 5-2-2025
Beste Miranda, Mooi om te zien dat alles weer heerlijk was! Hopelijk kunnen wij u snel weer een warm welkom geven met onze sushi! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Ik schrijf niet altijd een review maar zoals ook deze keer weer heerlijke sushi ontvangen. Dit keer alleen wel 15min vertraagd en dit keer geen tegoedbon of telefoontje zoals normaal gesproken wel het geval is indien de bestelling vertraagd is. Bezorgd door een vriendelijke jongeman. Evengoed heerlijk gegeten. 3-2-2025
Beste Maaike, Dank voor u review en feedback! Ons excuses dat uw bestelling beetje vertraagd was. Wij gaan ons best doen om uw volgende bestelling volledig naar wens te leveren! Wij zien u graag weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3-2-2025
Beste Jean Pierre, Dank voor de mooie review, fijn dat alles naar wens is verlopen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Er ging deze keer wel een aantal zaken mis: de sashimi was men vergeten en in de twee happy vegan boxen zaten geen vegan salmon roles. Na een belletje wel opgelost, maar gebeurt helaas wel vaker, dus puntje van aandacht! Voor de rest wederom weer heerlijk gegeten! 3-2-2025
Beste Kaj, Dank voor u review en feedback! Ons excuses dat uw bestelling een beetje verward was. Wij gaan ons best doen om uw volgende bestelling volledig naar wens te leveren! Wij zien u graag weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
toppppp Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 2-2-2025
Beste E Vos, Dank voor de mooie review! Wij zijn blij dat alles toppppp was! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 2-2-2025
Beste Joost, Dank voor de mooie review, fijn dat alles naar wens is verlopen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 2-2-2025
Beste Isabelle, Dank voor de mooie review, fijn dat alles naar wens is verlopen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
1-2-2025
Beste Manon, Dank voor de mooie review, fijn dat alles naar wens is verlopen! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Sushirols zijn redelijk smaakloos en geven je het idee dat ze al sinds het begin van de middag in de koelkast hebben gelegen. Van versheid is geen sprake. Voor koelkast producten duurde de bezorging erg lang. >60 minuten 1-2-2025
Beste Sven, Dank voor uw feedback, wij komen morgen bij u terug om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
31-1-2025
Beste A.s, Dank voor de feedback. Vervelend om te lezen dat het niet helemaal naar wens is verlopen! Wij komen morgen bij uw terug om het op te lossen! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
31-1-2025
Beste Jerome, Helaas, zien wij dat wij een punten hebben gemist bij de kwaliteit en service. Wij komen bij u terug om het op te lossen! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
30-1-2025
Beste L Kriek, Dank voor uw beoordeling! Wij zien u graag weer! Met Vriendelijke Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
29-1-2025
Beste Nova, Wij hebben u geprobeerd te bellen op 29/01/25 om 13.45. Graag proberen wij verheldering te krijgen op de kwaliteit van ons eten en een passende compensatie aan u bieden. Mocht u de kans krijgen, zou u ons terug kunnen bellen op 0722013070? Alvast bedankt en wij horen van u! Wij zien u graag weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint HHW
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
29-1-2025
Beste Marije, Dank voor uw 5-sterren beoordeling! Wij zien u graag weer! Met Vriendelijke Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
28-1-2025
Beste Ellen, Dank voor uw 5-sterren beoordeling! Wij zien u graag weer! Met Vriendelijke Groet, Team Sushipoint Heerhugowaard
SushiPoint Heerhugowaard Raadhuisplein 42 072 - 201 30 70
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijke sushi, fijne service, hele aardige mensen en onze bestellingen wordt altijd op tijd geleverd. Mocht het wat uitlopen word je netjes gebeld. Top bedrijf! 28-1-2025
Beste Brittney, Mooi om te zien dat alles naar wens was! Hopelijk kunnen wij u snel weer een warm welkom geven met onze sushi! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Heerhugowaard